Så går vi snart igang med pb 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Trist at I skulle miste  

Måske et dumt spørgsmål og det burde jeg nok også vide men en cyklus er det fra den første menstruations sidste dag til den næste menstruations første dag? Jeg har jo næste helt fra min første menstruation til nu været på p-piller undtagen selvfølgelig da vi skulle lave vores datter så har ikke tænkt så meget over det med cyklus da den månedlige blødning bare er kommet præcis hvor gang. 

Ja, det må jeg indrømme at jeg intet ved om, da vi ikke har hverken talt eller brugt ægløsningstest nogle af gangene, da det ikke skulle være pligt sex, synes det er enormt dræbende i forholdet.

Så det valgte vi fra, ( ville selvfølgelig være anderledes hvis nu vi havde prøvet længe )

Jeg har selv kun været præventions fri da vi lavede ella

Men min tanke er at det er fuldstændig som du siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Rockertand

Lykke:) skriver:

Nu har vi ingen planer om nr. 2 endnu.
Men jeg har fået at vide, at mit aks ingen betydning får ved senere fødsel

Det behøver ikke at gøre nogen forskel set fra din side, når du skal føde igen - men fra personalets side er man meget mere obs. på dig, da din livmoder nu er svækket og kan betyde bristning eller komplicerede arvævsdannelse, man vil automatisk hurtigere rykke til kejsersnit set i forhold til en normal livmoder uden arvæv.

Anmeld

27. marts 2014

Lykke:)

Rockertand skriver:

Det behøver ikke at gøre nogen forskel set fra din side, når du skal føde igen - men fra personalets side er man meget mere obs. på dig, da din livmoder nu er svækket og kan betyde bristning eller komplicerede arvævsdannelse, man vil automatisk hurtigere rykke til kejsersnit set i forhold til en normal livmoder uden arvæv.

Det var jeg faktisk ikke klar over

Min læge sagde bare, at i forbindelse med fødslen havde de skrevet at det ikke ville have betydning for eventuel næste graviditet/fødsel.

Anmeld

28. marts 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Kæresten og jeg havde en snak igår ang pb 2. Og sørme om han ikke er klar nu  Jeg har været klar længe og bare ventet på at han kom og sagde at nu var han også klar. 

Jeg er lige inde i min p-pille pause men vi har aftalt at jeg ikke starter op på en ny pakke. Hvilket skulle havde været på onsdag. Så nu må vi se hvor lang tid der går  

Ved vores første barn gik det meget hurtigt. Hvor lang tid gik det for jer? Var der stor forskel på nr 1 og 2? Og har det nogen betydning at man fik kejsersnit 1 gang? 

Hvor spændende! KRydser fingre for det går stærkt denne gang!

Der fik 2 måneder med Rose, og med James gik der kun 14 dage her Men jeg startede ikke på p-piller imellem de to, så det kan måske have relevans.. 

Mht. kejsersnit har jeg ingen erfaringer  

Anmeld

28. marts 2014

Lrm

Den første to 4 mdr og lave og nr. 2 som ende i en I en abort to 2,5 mdr. Nu er vi igang med anden cyklus igen så må vi se!

Anmeld

28. marts 2014

Lrm

Jeg fin desuden kejsersnit med den første. Han er 3 år om lidt

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Hvor spændende! KRydser fingre for det går stærkt denne gang!

Der fik 2 måneder med Rose, og med James gik der kun 14 dage her Men jeg startede ikke på p-piller imellem de to, så det kan måske have relevans.. 

Mht. kejsersnit har jeg ingen erfaringer  

Hvor dejligt at det gik så hurtigt 

Anmeld

28. marts 2014

lille-trold

Jeg fik AKS med den første han blev lavet i første cyklus. Nr 2 blev ligeledes lavet i første cyklus, nr 3 blev lavet i 2 cyklus og nr 4 blev lavet i 5 cyklus da manden ikke var hjemme på de rigtige tidspunkter grundet arbejde :-) Så tvivler på et kejsersnit har noget at sige i forholdt til hvor hurtigt man kan blive gravid. Ved alle 4 er jeg stoppet med p-piller

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

lille-trold skriver:

Jeg fik AKS med den første han blev lavet i første cyklus. Nr 2 blev ligeledes lavet i første cyklus, nr 3 blev lavet i 2 cyklus og nr 4 blev lavet i 5 cyklus da manden ikke var hjemme på de rigtige tidspunkter grundet arbejde :-) Så tvivler på et kejsersnit har noget at sige i forholdt til hvor hurtigt man kan blive gravid. Ved alle 4 er jeg stoppet med p-piller

Dejligt at høre at det er gået hurtigt alle gange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.