Så går vi snart igang med pb 2.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
18 svar
4 synes godt om
27. marts 2014

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg havde en snak igår ang pb 2. Og sørme om han ikke er klar nu  Jeg har været klar længe og bare ventet på at han kom og sagde at nu var han også klar. 

Jeg er lige inde i min p-pille pause men vi har aftalt at jeg ikke starter op på en ny pakke. Hvilket skulle havde været på onsdag. Så nu må vi se hvor lang tid der går  

Ved vores første barn gik det meget hurtigt. Hvor lang tid gik det for jer? Var der stor forskel på nr 1 og 2? Og har det nogen betydning at man fik kejsersnit 1 gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Iih hvor spændende!

vi lavede vores søn i første cyklus og nu er vi igang med pb2 på 7. måned. Dog med en sa efter 3 måneder. Så vi venter stadig! 

Fik aks første gang

Anmeld

27. marts 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Kæresten og jeg havde en snak igår ang pb 2. Og sørme om han ikke er klar nu  Jeg har været klar længe og bare ventet på at han kom og sagde at nu var han også klar. 

Jeg er lige inde i min p-pille pause men vi har aftalt at jeg ikke starter op på en ny pakke. Hvilket skulle havde været på onsdag. Så nu må vi se hvor lang tid der går  

Ved vores første barn gik det meget hurtigt. Hvor lang tid gik det for jer? Var der stor forskel på nr 1 og 2? Og har det nogen betydning at man fik kejsersnit 1 gang? 

Dejligt

Fik dog ikke kejsersnit.

3 mdr første gang.

3 mdr anden gang incl en SA i cyklus 2.

Held og lykke med det.

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Iih hvor spændende!

vi lavede vores søn i første cyklus og nu er vi igang med pb2 på 7. måned. Dog med en sa efter 3 måneder. Så vi venter stadig! 

Fik aks første gang

Okay. Her fik jeg også aks så tænker meget over om det kan have en indvirkning på hvor lang tid det kan gå før jeg bliver gravid igen. Der er jo blevet skåret op ind til livmoderen osv. Måske det bare er mig der tænker for meget over det  

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Dejligt

Fik dog ikke kejsersnit.

3 mdr første gang.

3 mdr anden gang incl en SA i cyklus 2.

Held og lykke med det.

Trist at I skulle miste  

Måske et dumt spørgsmål og det burde jeg nok også vide men en cyklus er det fra den første menstruations sidste dag til den næste menstruations første dag? Jeg har jo næste helt fra min første menstruation til nu været på p-piller undtagen selvfølgelig da vi skulle lave vores datter så har ikke tænkt så meget over det med cyklus da den månedlige blødning bare er kommet præcis hvor gang. 

Anmeld

27. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Okay. Her fik jeg også aks så tænker meget over om det kan have en indvirkning på hvor lang tid det kan gå før jeg bliver gravid igen. Der er jo blevet skåret op ind til livmoderen osv. Måske det bare er mig der tænker for meget over det  

Jeg tror ikke det betyder noget  

så lige du spurgte til cyklus, det er fra førstedag i din mens til næste mens første dag.

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg tror ikke det betyder noget  

så lige du spurgte til cyklus, det er fra førstedag i din mens til næste mens første dag.

Okay  Tak for svar 

Anmeld

27. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Nu har vi ingen planer om nr. 2 endnu.
Men jeg har fået at vide, at mit aks ingen betydning får ved senere fødsel

Anmeld

27. marts 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Nu har vi ingen planer om nr. 2 endnu.
Men jeg har fået at vide, at mit aks ingen betydning får ved senere fødsel

Dejligt at høre men jeg mente mere i forhold til chancerne for at blive gravid igen. 

Anmeld

27. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Dejligt at høre men jeg mente mere i forhold til chancerne for at blive gravid igen. 

Nååå ! Ja det ved jeg intet om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.