Mussen2 skriver:
Ja, jeg er ved at blive skør. Mine børn råber, de snakker ikke, nej de råber når de snakker.
Jeg ved ikke hvorfor, for vi råber ikke herhjemme og selvom der er larm i børnehaven, så er det jo ikke alle børnene deroppe som råber-ergo rænker jeg det ikke kan være den fulde årsag.
Min datter er snart 5 år og min søn er lige blevet to-han har taget ved lære af støresøster og råber også
Jeg shhhhh'er konstant, men det virker ikke.
Nogen kloge råd til hvordan jeg kommer det til livs og hvorfor det er sådan?
Er det et belønningssystem?
Er det at jeg ignorerer dem når de råber? (Svært, da de ofte også kommunikerer sammen i råbe-form)
Her er det min den mellemste der råber, kon-(fucking)-stant og jeg bli'r vanvittig!
MEN mine børn er, nok det man kalder - ekstreme tilfælde af ørebørn og han skal derfor i næste uge ind og have lavet prøver, høretest m.m. -
Men her gør jeg ham opmærksom på, når han råber - han er overhovedet slet ikke selv klar over det og siger hvor gang "Undskyld, mor" - men 30 sek. senere er det forfra - og det sgu opslidende når man har 3 unger under 3 år og den ene skal skal have samme sætning hver 2. min.... phu
Men ja, jeg håber sgu snart han vokser fra det - kan ikke rigtig klantre børnehaven på det, da den store også går der og han råber ikke 
Anmeld