grinny skriver:
Havde sgu egentlig regnet med at der ville gå et par år inden jeg skulle skrive herinde igen, men ja, i'm back 
Mens kom for et par dage siden så nu er det bare at vente på at den bliver færdig så vi kan prøve igen!
Jeg har overvejet at prøve akupunktur, har hørt mange gode historier om det og spørg derfor også jer herinde, kender i til det? Prøvet det selv? Resultat?
Dette var kun min anden cyklus, og måske synes nogen det er tidligt, men jeg kan ikke vente! Og jeg kan slet ikke sætte en pris på hvad jeg vil give for at blive gravid igen, så i stedet for at vente flere måneder, så prøver jeg bare med det samme 
Imorgen skal vi til lægen da vi oprindeligt skulle have testet min kæreste sæd d. 3/6 '13, hvor jeg blev gravid i april, men fordi det tog 3 år har vi "fået lov til" at få testet hans sæd så vi kan finde ud af om det er grunden til at det tog så lang tid første gang.
Håber på at jeg snart står med to streger igen 
Jeg kan kun snakke godt om akupunktur.. 
Jeg var ret skeptisk i starten, men da jeg kunne se det virkede på min mor som har en dårlig arm. Tænkte jeg at jeg ville prøve det i forbindelse med vores fertilitetsbehandling.
Vi havde prøvet at blive gravide uden held i 3 år og blev sendt videre i IVF behandling. Vi blev så gravide i første forsøg, som desværre endte i en MA.
Jeg gav så akupunkturen en chance og fik en behandling 2 dage før min ÆL, da vi skulle have sat æg op 5 dage efter ÆL. Desværre overlevede ægget ikke optøning.
Men jeg var så blevet gravid alligvel, selvom vi har fået at vide der kun er 2-3 % chance for at vi selv kunne blive gravide. Desværre endte det i en SA i sidste uge.
Så jeg tror på akupunktur gør en forskel og er derfor forsat i behandling 
Håber på du snart står med 2 streger igen