Ja så er jeg vel tilbage her? Spg. til akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Cosmo&Maia

grinny skriver:

Havde sgu egentlig regnet med at der ville gå et par år inden jeg skulle skrive herinde igen, men ja, i'm back 

Mens kom for et par dage siden så nu er det bare at vente på at den bliver færdig så vi kan prøve igen!

Jeg har overvejet at prøve akupunktur, har hørt mange gode historier om det og spørg derfor også jer herinde, kender i til det? Prøvet det selv? Resultat?

Dette var kun min anden cyklus, og måske synes nogen det er tidligt, men jeg kan ikke vente! Og jeg kan slet ikke sætte en pris på hvad jeg vil give for at blive gravid igen, så i stedet for at vente flere måneder, så prøver jeg bare med det samme

Imorgen skal vi til lægen da vi oprindeligt skulle have testet min kæreste sæd d. 3/6 '13, hvor jeg blev gravid i april, men fordi det tog 3 år har vi "fået lov til" at få testet hans sæd så vi kan finde ud af om det er grunden til at det tog så lang tid første gang.

Håber på at jeg snart står med to streger igen  

Jeg kan kun snakke godt om akupunktur..

Jeg var ret skeptisk i starten, men da jeg kunne se det virkede på min mor som har en dårlig arm. Tænkte jeg at jeg ville prøve det i forbindelse med vores fertilitetsbehandling.

Vi havde prøvet at blive gravide uden held i 3 år og blev sendt videre i IVF behandling. Vi blev så gravide i første forsøg, som desværre endte i en MA. 

Jeg gav så akupunkturen en chance og fik en behandling 2 dage før min ÆL, da vi skulle have sat æg op 5 dage efter ÆL. Desværre overlevede ægget ikke optøning. 

Men jeg var så blevet gravid alligvel, selvom vi har fået at vide der kun er 2-3 % chance for at vi selv kunne blive gravide.  Desværre endte det i en SA i sidste uge.

Så jeg tror på akupunktur gør en forskel og er derfor forsat i behandling 

Håber på du snart står med 2 streger igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

(august)

grinny skriver:

Elektro-akupunktur? Det lyder farligt 

Men dejlig historie  Det giver mig mod til at afprøve det

Det fungerede rigtig godt og gjorde slet ikke ondt. Fik det gjort hos Trianglen fertilitetsklinik i Hellerup. 

Anmeld

26. marts 2014

grinny

(august) skriver:

Det fungerede rigtig godt og gjorde slet ikke ondt. Fik det gjort hos Trianglen fertilitetsklinik i Hellerup. 

Det må jeg læse lidt om, lyder spændende 

Anmeld

26. marts 2014

grinny

Cosmo&Maia skriver:

Jeg var ret skeptisk i starten, men da jeg kunne se det virkede på min mor som har en dårlig arm. Tænkte jeg at jeg ville prøve det i forbindelse med vores fertilitetsbehandling.

Vi havde prøvet at blive gravide uden held i 3 år og blev sendt videre i IVF behandling. Vi blev så gravide i første forsøg, som desværre endte i en MA. 

Jeg gav så akupunkturen en chance og fik en behandling 2 dage før min ÆL, da vi skulle have sat æg op 5 dage efter ÆL. Desværre overlevede ægget ikke optøning. 

Men jeg var så blevet gravid alligvel, selvom vi har fået at vide der kun er 2-3 % chance for at vi selv kunne blive gravide.  Desværre endte det i en SA i sidste uge.

Hold da op en dejlig historie 

Håber da virkelig det kan gå så stærkt for os også 

Og øv øv med både MA og SA 

Anmeld

26. marts 2014

TR

Cosmo&Maia skriver:

Jeg står og skal starte i IVF, hvis jeg gerne vil prøve akupunktur , hvor i behandlingen skal man så gør det ? .. 

Og hva går det ud på ? 

Anmeld

26. marts 2014

modesty

grinny skriver:

Havde sgu egentlig regnet med at der ville gå et par år inden jeg skulle skrive herinde igen, men ja, i'm back 

Mens kom for et par dage siden så nu er det bare at vente på at den bliver færdig så vi kan prøve igen!

Jeg har overvejet at prøve akupunktur, har hørt mange gode historier om det og spørg derfor også jer herinde, kender i til det? Prøvet det selv? Resultat?

Dette var kun min anden cyklus, og måske synes nogen det er tidligt, men jeg kan ikke vente! Og jeg kan slet ikke sætte en pris på hvad jeg vil give for at blive gravid igen, så i stedet for at vente flere måneder, så prøver jeg bare med det samme

Imorgen skal vi til lægen da vi oprindeligt skulle have testet min kæreste sæd d. 3/6 '13, hvor jeg blev gravid i april, men fordi det tog 3 år har vi "fået lov til" at få testet hans sæd så vi kan finde ud af om det er grunden til at det tog så lang tid første gang.

Håber på at jeg snart står med to streger igen  

Riget har lavet en meget stor undersøgelse om akupunktur ved fertilitetsbehandling, mener at der var 30.000 deltagende - det var i hvert fald et meget højt tal. Undersøgelsen viste at det ingen effekt havde på fertiliteten.

for at I snart har to streger igen. 

Anmeld

26. marts 2014

grinny

modesty skriver:

Riget har lavet en meget stor undersøgelse om akupunktur ved fertilitetsbehandling, mener at der var 30.000 deltagende - det var i hvert fald et meget højt tal. Undersøgelsen viste at det ingen effekt havde på fertiliteten.

for at I snart har to streger igen. 

Men synes bare der er så mange tilfælde hvor par der har prøvet længe afprøver det og så bliver de gravide den måned det bliver afprøvet i - tror ikke det kan være tilfældigt 

Håber at det måske kan hjælpe min krop til at slappe af og et æg måske så nemmere vil kunne holde fast 

Anmeld

26. marts 2014

Cosmo&Maia

grinny skriver:

Hold da op en dejlig historie 

Håber da virkelig det kan gå så stærkt for os også 

Og øv øv med både MA og SA 

Ja, det gik lynhurtigt her. Selvom det føltes som en evighed 

Efter min MA blev jeg gravid allerede i 3 cyklus og så HELT SELV 

Anmeld

27. marts 2014

Natascha

Jeg kan også kun snakke positivt om akupunktur.  Jeg har PCOS og har fået akupunktur i ca. et halvt år så stod vi med en positiv test, fik det for at modne æg da jeg ikke vidste hvornår jeg havde ægløsning, og i dag er jeg 32+0. 

Knus fra Natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.