Ja så er jeg vel tilbage her? Spg. til akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
18 svar
7 synes godt om
26. marts 2014

grinny

Havde sgu egentlig regnet med at der ville gå et par år inden jeg skulle skrive herinde igen, men ja, i'm back 

Mens kom for et par dage siden så nu er det bare at vente på at den bliver færdig så vi kan prøve igen!

Jeg har overvejet at prøve akupunktur, har hørt mange gode historier om det og spørg derfor også jer herinde, kender i til det? Prøvet det selv? Resultat?

Dette var kun min anden cyklus, og måske synes nogen det er tidligt, men jeg kan ikke vente! Og jeg kan slet ikke sætte en pris på hvad jeg vil give for at blive gravid igen, så i stedet for at vente flere måneder, så prøver jeg bare med det samme

Imorgen skal vi til lægen da vi oprindeligt skulle have testet min kæreste sæd d. 3/6 '13, hvor jeg blev gravid i april, men fordi det tog 3 år har vi "fået lov til" at få testet hans sæd så vi kan finde ud af om det er grunden til at det tog så lang tid første gang.

Håber på at jeg snart står med to streger igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Frk.S

Det er kun jer der ved hvornår det er det rigtige tidspunkt.
Krydser alt hvad jeg kan for at du hurtigt står med 2 streger, og at i får jeres ønske opfyldt om en baby i huset.... det har i fortjent.

Alle de bedste ønsker og tanker herfra.

Anmeld

26. marts 2014

grinny

Frk.S skriver:

Det er kun jer der ved hvornår det er det rigtige tidspunkt.
Krydser alt hvad jeg kan for at du hurtigt står med 2 streger, og at i får jeres ønske opfyldt om en baby i huset.... det har i fortjent.

Alle de bedste ønsker og tanker herfra.

Mange tak 

Anmeld

26. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Håber at det lykkes meget snart!!! 

Mht akupunktur, jeg har kun prøvet det ifb med smertelindring under min fødsel og dér havde det absolut ingen virkning, men det er jo svært at sammenligne når det skal "behandle" noget helt andet 

Anmeld

26. marts 2014

grinny

Mor11 skriver:

Håber at det lykkes meget snart!!! 

Mht akupunktur, jeg har kun prøvet det ifb med smertelindring under min fødsel og dér havde det absolut ingen virkning, men det er jo svært at sammenligne når det skal "behandle" noget helt andet 

Jeg fik det mod bækkenløsning og det virkede  Man siger der er en procentdel der slet ikke kan tage imod akupunktur, måske du bare var rigtig uheldig?

Men nej, men kan nok ikke sammenligne smertelindring og så hjælp til at "aktivere" noget i kroppen 

Anmeld

26. marts 2014

(august)

Hej 

Jeg har prøvet akupunktur i forbindelse med ICSI. Jeg fik elektro-akupunktur i de 14 dage op til jeg skulle have taget æg ud og på den dag hvor jeg skulle have lagt æg op, der fik jeg en omgang inden og en efter æo.

Jeg har kun prøvet det denne ene gang og der kom en pragtfuld datter ud af det. 

Held og lykke med projektet.

Anmeld

26. marts 2014

grinny

(august) skriver:

Hej 

Jeg har prøvet akupunktur i forbindelse med ICSI. Jeg fik elektro-akupunktur i de 14 dage op til jeg skulle have taget æg ud og på den dag hvor jeg skulle have lagt æg op, der fik jeg en omgang inden og en efter æo.

Jeg har kun prøvet det denne ene gang og der kom en pragtfuld datter ud af det. 

Held og lykke med projektet.

Elektro-akupunktur? Det lyder farligt 

Men dejlig historie  Det giver mig mod til at afprøve det

Anmeld

26. marts 2014

bøllen

grinny skriver:

Havde sgu egentlig regnet med at der ville gå et par år inden jeg skulle skrive herinde igen, men ja, i'm back 

Mens kom for et par dage siden så nu er det bare at vente på at den bliver færdig så vi kan prøve igen!

Jeg har overvejet at prøve akupunktur, har hørt mange gode historier om det og spørg derfor også jer herinde, kender i til det? Prøvet det selv? Resultat?

Dette var kun min anden cyklus, og måske synes nogen det er tidligt, men jeg kan ikke vente! Og jeg kan slet ikke sætte en pris på hvad jeg vil give for at blive gravid igen, så i stedet for at vente flere måneder, så prøver jeg bare med det samme

Imorgen skal vi til lægen da vi oprindeligt skulle have testet min kæreste sæd d. 3/6 '13, hvor jeg blev gravid i april, men fordi det tog 3 år har vi "fået lov til" at få testet hans sæd så vi kan finde ud af om det er grunden til at det tog så lang tid første gang.

Håber på at jeg snart står med to streger igen  

I forbindelse med min sidste graviditet fik jeg behandling med akupunktur. Mener jeg fik 4 behandlinger lige omkring, hvor jeg blev insemineres. Fik også noget varmebehandling ( lampe som lyste på min livmoder ) blev gravid i første forsøg. Min søster fik det også og blev gratis i første forsøg . Så har kun positive oplevelser med det. 

Held og lykke. Håber jeres ønsker snart bliver opfyldt

Anmeld

26. marts 2014

grinny

bøllen skriver:

I forbindelse med min sidste graviditet fik jeg behandling med akupunktur. Mener jeg fik 4 behandlinger lige omkring, hvor jeg blev insemineres. Fik også noget varmebehandling ( lampe som lyste på min livmoder ) blev gravid i første forsøg. Min søster fik det også og blev gratis i første forsøg . Så har kun positive oplevelser med det. 

Held og lykke. Håber jeres ønsker snart bliver opfyldt

Ved du hvor mange gange din søster fik og ca. hvornår i hendes cyklus? 

Og sikke nogle dejlige historier  Håber vi kan være lige så heldige 

Anmeld

26. marts 2014

bøllen

grinny skriver:

Ved du hvor mange gange din søster fik og ca. hvornår i hendes cyklus? 

Og sikke nogle dejlige historier  Håber vi kan være lige så heldige 

Nej ved det faktisk ikke men vil gætte på det var noget af det samme. Hun fik IFV behandling så ved ikke om hendes akupunktur behandlinger lå som mine.

det må vi  For  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.