...at komme for sent til noget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Aalborg_Pigen skriver:

JA kan jeg kun give dig ret i . Bare jeg har det som om jeg kommer for sent, får jeg fuldstændig kriller! 

Jamen jeg er HELT med på din "kriller-følelse" bare ved tanken!! Det er TOTUR for ens psyke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Morgensol

Mit fridagssystem på mit job gør at jeg har mange fridage i hverdagen, derfor kan jeg nogen gange ik helt finde ud af hvilken dag det er! Derfor er jeg en gang blevet ringet op af børnehaven en fredag kl 16 og spurgt hvor jeg blev af! Hehe.. Jeg troede det var torsdag og var lige vågnet efter en lur! Behøver jeg sige at jeg fik temmelig travlt!! Hehe..

Anmeld

25. marts 2014

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Mit fridagssystem på mit job gør at jeg har mange fridage i hverdagen, derfor kan jeg nogen gange ik helt finde ud af hvilken dag det er! Derfor er jeg en gang blevet ringet op af børnehaven en fredag kl 16 og spurgt hvor jeg blev af! Hehe.. Jeg troede det var torsdag og var lige vågnet efter en lur! Behøver jeg sige at jeg fik temmelig travlt!! Hehe..

Neeeej Ahmen det er simpelthen så kikset!!! Kan godt forstå hvis du ikke helt kan finde ud af dagene...

Anmeld

25. marts 2014

Tip!

For lidt tid siden, var jeg faldet i søvn på sofaen kl 19 og vågnede igen kl 3.30 og kunne ikke sove mere... 

Jeg skulle møde kl 8.10, på Semi i Randers og jeg kom for sent....  Mega godt klaret.... Altså kun 10 minutter fordi vi skulle i netto på vejen... 

Anmeld

25. marts 2014

Masig

Anonym skriver:

Åhhhh! Godt at høre at jeg ikke er den eneste
Skidt at komme for sent til jobsamtale - det er osse én af de værste at komme for sent til tror jeg! Men fedt du fik det på trods af forsinkelsen

Ja det må bare ikke ske... Jeg var også helt sikker på jeg blev vraget med det samme, men sådan skulle det altså ikke lige gå hehe...

Anmeld

25. marts 2014

Bshizzle

Hvis vi kommer bare 5 min for sent ned i DP'en, så blir hun SÅ gal og siger hun altså har lukket!!!! 

Hun kan end da finde på at ringe 5 min før lukketid for at høre om vi er på vej.. 

Jeg er kommet for sent en del gange i andre tilfælde 

Familie fest..

Kirken til en barnedåb.. 

Arbejde (bor langt fra job).. 

Det er SÅ pinligt! 

Men henter generelt altid børnene 30 - 1 time før lukketid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.