Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nej nej nej! Jeg har simpelthen lavet det (ifølge mig) mest kiksede stunt idag! Jeg skulle hente børnene ved 15-15.30 tiden, men så er jeg så åbenbart faldet i søvn kort inden! Dagplejemor ringer 16.20 og spørger hvor jeg bliver af! Og så ned og hente den store i BH kl. bagefter! Han var den SIDSTE Det har han ALDRIG prøvet før! Ved godt i mit ret logiske sind, at der INGEN skade er sket men HOLD OP hvor har jeg dårlig samvittighed Og så syns jeg det er skide pinligt på en eller anden måde Men kom så til at tænke på, hvad I har oplevet at komme for sent til - store eller mindre ting!
Nej nej nej! Jeg har simpelthen lavet det (ifølge mig) mest kiksede stunt idag! Jeg skulle hente børnene ved 15-15.30 tiden, men så er jeg så åbenbart faldet i søvn kort inden! Dagplejemor ringer 16.20 og spørger hvor jeg bliver af! Og så ned og hente den store i BH kl. bagefter! Han var den SIDSTE Det har han ALDRIG prøvet før! Ved godt i mit ret logiske sind, at der INGEN skade er sket men HOLD OP hvor har jeg dårlig samvittighed Og så syns jeg det er skide pinligt på en eller anden måde Men kom så til at tænke på, hvad I har oplevet at komme for sent til - store eller mindre ting!
Jeg har også prøvet at falde i søvn, så jeg kom for sent til dagplejen. Skulle bare lige hvile et øjeblik pga hovedpine, og havde sat alarmen på telefonen for en sikkerheds skyld... Men den var så gået på lydløs i min lomme, så hørte den jo selvfølgelig ikke. Hun havde både skrevet og ringet til mig
Jeg nåede at vågne fem min inden hun lukkede, så jeg nåede lige at hente ham et minut i lukketid hehe... Hun tog det nu stille og roligt
Jeg er også en gang kommet for sent til en jobsamtale Var i super god tid, men så kunne jeg selvfølgelig ikke finde en parkeringsplads
Jeg kom fem min for sent, men fik jobbet alligvel
Masig skriver: Jeg har også prøvet at falde i søvn, så jeg kom for sent til dagplejen. Skulle bare lige hvile et øjeblik pga hovedpine, og havde sat alarmen på telefonen for en sikkerheds skyld... Men den var så gået på lydløs i min lomme, så hørte den jo selvfølgelig ikke. Hun havde både skrevet og ringet til mig Jeg nåede at vågne fem min inden hun lukkede, så jeg nåede lige at hente ham et minut i lukketid hehe... Hun tog det nu stille og roligt Jeg er også en gang kommet for sent til en jobsamtale Var i super god tid, men så kunne jeg selvfølgelig ikke finde en parkeringsplads Jeg kom fem min for sent, men fik jobbet alligvel
Øv, kan godt forstå at du ikke er helt tilfreds Ville nok have det på samme måde...
Jeg har det sådan at når jeg skal på sygehuset kommer jeg enten til tiden +/- et minut, eller også kommer jeg en time (eller dag!) for tidligt Aldrig midt i mellem, og især efter vi har fået barn, det er som om tingene aldrig tager den normale tid, selv når jeg bare lige skal hoppe i tøjet kan det tage 30 minutter, fordi hun lige skal have redt hår eller noget ... Altid!
Tror bestemt ikke der er sket noget med dine børn
Men kan godt forstå din følelse.
Men nej jeg er ikke kommet for sent til noget endnu. Jeg prøver altid at være der før. Jeg HADER at komme lige til tiden, eller for sent.
-Sigrid- skriver: Øv, kan godt forstå at du ikke er helt tilfreds Ville nok have det på samme måde... Jeg har det sådan at når jeg skal på sygehuset kommer jeg enten til tiden +/- et minut, eller også kommer jeg en time (eller dag!) for tidligt Aldrig midt i mellem, og især efter vi har fået barn, det er som om tingene aldrig tager den normale tid, selv når jeg bare lige skal hoppe i tøjet kan det tage 30 minutter, fordi hun lige skal have redt hår eller noget ... Altid!
He he...Jeg har gjort nøjagtigt det samme med vores dreng i Dp'en. Havde så dog kun ham, som jeg skulle hente, men det var simpelt hen så pinligt .
De (en dobbelt dp) grinede bare af det og sagde at det ikke var første gang, at de havde prøvet det. Det er hårdt at have småbørn og man bliver jo træt en gang imellem.
Aalborg_Pigen skriver: Tror bestemt ikke der er sket noget med dine børn Men kan godt forstå din følelse. Men nej jeg er ikke kommet for sent til noget endnu. Jeg prøver altid at være der før. Jeg HADER at komme lige til tiden, eller for sent.
Elgaard73 skriver: He he...Jeg har gjort nøjagtigt det samme med vores dreng i Dp'en. Havde så dog kun ham, som jeg skulle hente, men det var simpelt hen så pinligt . De (en dobbelt dp) grinede bare af det og sagde at det ikke var første gang, at de havde prøvet det. Det er hårdt at have småbørn og man bliver jo træt en gang imellem.
Anonym skriver: Jeg har det på samme måde som dig, altid i god tid! Kan SLET ikke rumme at det er sket for MIG idag Det er ligesom om, at ens selvkontrol bare er røget af i et eller andet sving...Åhh, HADER det!
Jeg har det på samme måde som dig, altid i god tid! Kan SLET ikke rumme at det er sket for MIG idag Det er ligesom om, at ens selvkontrol bare er røget af i et eller andet sving...Åhh, HADER det!
JA kan jeg kun give dig ret i . Bare jeg har det som om jeg kommer for sent, får jeg fuldstændig kriller!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128