Jeg plejer altid at have en skuldertaske med, med en lang skrå strop, så den hænger fra venstre skulder ,ned på højre hofte. ( gir det mening?)
Jeg har altid penge, pas, rejse info, drikkelse, lidt frugt osv med. Er der børn med, er der altid extra tøj, bleer, rosiner, kiks og hva man nu ellers ved de godt ka li at snakke en sjælden gang i mellem.
Når nu er ska flyve så længe, er det rart med feks spile eller små film på mobilen + høretelfoner. Et par små bøger osv. Vh stine
Ja det giver mening har købt sådan en ( kabine taske / hedder den ) og en lille kuffert. Men er i tvivl om det er den bedste løsning. Har Ingen erfaring med at flyve.
jeg har pakket lidt snack ( rosiner, müslibar , små poser med bl. Nødder mm ) til turen. Skal have mad med til den yngste. Har også lavet små overraskelser til ham når tålmodigheden slipper op ( små pakker med biler, LEGO, figurer ) samt nye farveblyanter , tegner til farvelægge og nye bøger.
der skulle være skærm i hvert sæde hvor de nyeste film vises. Tar hans høretelefoner med.
Har købt den foreste taske samt den lille kuffert til håndbagage
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld