Taske - håndbagage ... Hvilken ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.227 visninger
17 svar
2 synes godt om
25. marts 2014

bøllen

Skal afsted på ferie næste tirsdag. Og skal til at pakke.

hvilken taske er skønneste til håndbagage ( rygsæk, kuffert ?? ) og hvor meget skal pakkes deri ???

har aldrig været ude at flyve så er lidt på bar bund

på forhånd tak for hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Frk.S

Jeg plejer altid at have en bestemt rygsæk med som hånbagage. Den har en god størrelse og flere mindre rum (til alle småting som pung, pas, tyggegummi, osv.)

Jeg synes det er rart at det er en rygsæk.... så man kan... ja, have den på ryggen.

Anmeld

25. marts 2014

Savannah

Jeg bruger rygsæk, da det er det praktiske.
Jeg bruger den der sidder bedst og er bedst at gå med i mange timer - Bruger altid håndbagage-tasken til ture det sted, jeg nu er rejst hen. Så hvis det fx er badeferie skal der gerne være plads til pung, solbriller, solcreme, håndklæde, vand og lign God ferie.

Anmeld

25. marts 2014

bøllen

Frk.S skriver:

Jeg plejer altid at have en bestemt rygsæk med som hånbagage. Den har en god størrelse og flere mindre rum (til alle småting som pung, pas, tyggegummi, osv.)

Jeg synes det er rart at det er en rygsæk.... så man kan... ja, have den på ryggen.

Har købt en lille kuffert og en skulder taske med kan ikke finde ud af om det er det bedste. Tænkte nemlig rygsæk så hænder er fri. Skal have lidt forskelligt aktivitet med til knægten samt div

Anmeld

25. marts 2014

bøllen

Savannah skriver:

Jeg bruger rygsæk, da det er det praktiske.
Jeg bruger den der sidder bedst og er bedst at gå med i mange timer - Bruger altid håndbagage-tasken til ture det sted, jeg nu er rejst hen. Så hvis det fx er badeferie skal der gerne være plads til pung, solbriller, solcreme, håndklæde, vand og lign God ferie.

Havde også selv tænkt rygsæk men har købt en lille kuffert samt en taske ( skulder ) men syntes ikke det er det rigtige.

vi skal til USA 1 mdr så ved ikke lige hvor meget jeg skal pakke i håndbagagen. Har lidt aktivitet med til knægten, mad osv.

hvad ellers mon ?? Skiftetøj 

Anmeld

25. marts 2014

Savannah

bøllen skriver:

Havde også selv tænkt rygsæk men har købt en lille kuffert samt en taske ( skulder ) men syntes ikke det er det rigtige.

vi skal til USA 1 mdr så ved ikke lige hvor meget jeg skal pakke i håndbagagen. Har lidt aktivitet med til knægten, mad osv.

hvad ellers mon ?? Skiftetøj 

Tænker blot, hvad skal du have med rundt i USA? Jeg bruger håndbaggage-tasken og derfor rygsæk.

Jeg ville i hvert fald også pakke vådservietter og som du siger aktiviteter til barnet.
Mad ville jeg lige tjekke op på hvordan du gør med det osv.. Der er jo lidt specielle regler for sådan noget
Husk hvis du tager fast medicin kræver nogle præperater at man har en slags erklæring fra lægen med sig.

Anmeld

25. marts 2014

bøllen

Savannah skriver:

Tænker blot, hvad skal du have med rundt i USA? Jeg bruger håndbaggage-tasken og derfor rygsæk.

Jeg ville i hvert fald også pakke vådservietter og som du siger aktiviteter til barnet.
Mad ville jeg lige tjekke op på hvordan du gør med det osv.. Der er jo lidt specielle regler for sådan noget
Husk hvis du tager fast medicin kræver nogle præperater at man har en slags erklæring fra lægen med sig.

Vi skal selvfølgelig have kuffert med vores tøj mm . Har fået anbefalet vi pakker alt af værdi ( kamera , iPad mm ) i håndbagagen. Har spurgt til mad og det må vi gerne dog må det ikke tages med ind i USA . Medicin har jeg tjekket , det er kun vanedannende medicin der kræver medicin pas. 

Anmeld

26. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har altid en rygsæk med som håndbagage, da jeg så har begge hænder fri. Jeg har jo også en indtjekket kuffert, jeg skal have i den ene hånd, fra jeg henter den ved bagagebåndet til, vi når frem til hotellet.

Nu har jeg ikke haft min datter med til USA endnu, men jeg har som regel mine værdier, noget mad, mp3 og bog i rygsækken. Skulle jeg have min datter med, ville jeg tage noget underholdning med til hende, vådservietter, et sæt skiftetøj og noget mad til hende.

Nå ja og når I nu skal flyve fra Danmark, ville jeg også printe min ESTA. Sidste gang jeg var i sted, fløj vi fra Billund med en mellemlanding i Amsterdam, og i Billund påstod de, at man skulle have et print af sin ESTA med, for den ville de se i Amsterdam. Det passede så selvfølgelig ikke, da ingen ville se den i Amsterdam, men ved nogle af skrankerne i Billund ville de se den. Vi tjekkede ikke en ved den samme, så de to skulle vise den og to af os skulle bare sige, at vi havde den.

Anmeld

26. marts 2014

bøllen

Janey skriver:

Jeg har altid en rygsæk med som håndbagage, da jeg så har begge hænder fri. Jeg har jo også en indtjekket kuffert, jeg skal have i den ene hånd, fra jeg henter den ved bagagebåndet til, vi når frem til hotellet.

Nu har jeg ikke haft min datter med til USA endnu, men jeg har som regel mine værdier, noget mad, mp3 og bog i rygsækken. Skulle jeg have min datter med, ville jeg tage noget underholdning med til hende, vådservietter, et sæt skiftetøj og noget mad til hende.

Nå ja og når I nu skal flyve fra Danmark, ville jeg også printe min ESTA. Sidste gang jeg var i sted, fløj vi fra Billund med en mellemlanding i Amsterdam, og i Billund påstod de, at man skulle have et print af sin ESTA med, for den ville de se i Amsterdam. Det passede så selvfølgelig ikke, da ingen ville se den i Amsterdam, men ved nogle af skrankerne i Billund ville de se den. Vi tjekkede ikke en ved den samme, så de to skulle vise den og to af os skulle bare sige, at vi havde den.

Mange tak for svar. Jeg hælder nemlig også mest til en rygsæk, tror jeg skal have fat i en. Har købt en lille kuffer, tror den er fin til ekstra tøj, kamera mm. Så kan jeg bruge rygsæk til aktiviteter og mad til turen.

nu spørg jeg lidt uvidende , hvad er esta ?? Vi skal flyve fra Billund med mellem landing i Frankfurt .å

Anmeld

26. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg plejer altid at have en skuldertaske med, med en lang skrå strop, så den hænger fra venstre skulder ,ned på højre hofte. ( gir det mening?) 

Jeg har altid penge, pas, rejse info, drikkelse, lidt frugt osv med. Er der børn med, er der altid extra tøj, bleer, rosiner, kiks og hva man nu ellers ved de godt ka li at snakke en sjælden gang i mellem. 

Når nu er ska flyve så længe, er det rart med feks spile eller små film på mobilen + høretelfoner. Et par små bøger osv. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.