Gentagne halsbetændelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

Troldemommi

Ja okay 

Jeg har også engang døjet meget med halsbetændelse men det stoppede sjovt nok da jeg ikke arbejdede i børnehave mere 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

StudPsyk

Monica P skriver:

Ja okay 

Jeg har også engang døjet meget med halsbetændelse men det stoppede sjovt nok da jeg ikke arbejdede i børnehave mere 

Monica 

Det kan være jeg skal sælge børnene så! Haha

Anmeld

26. marts 2014

Annemette07

Janne T. skriver:

Ved du hvorfor du havde den kroniske betændelse? Og hvor tit havde du halsbetændelse? Det er nemlig samme show her, måske når jeg lige være rask i en uge, så vender det tilbage. Og selvom jeg ikke er blevet podet endnu denne gang, er jeg sikker på det er halsbetændelse igen. Man lærer det sjovt nok at kende, når det opstår så hyppigt 

Ja det gør man desværre :-(
Jamen tror jeg havde det en 8-ti gange inden for6 måneder., og nej man vidste ikke hvorfor :-(

Anmeld

26. marts 2014

Annemette07

Janne T. skriver:

Ved du hvorfor du havde den kroniske betændelse? Og hvor tit havde du halsbetændelse? Det er nemlig samme show her, måske når jeg lige være rask i en uge, så vender det tilbage. Og selvom jeg ikke er blevet podet endnu denne gang, er jeg sikker på det er halsbetændelse igen. Man lærer det sjovt nok at kende, når det opstår så hyppigt 

Ja det gør man desværre :-(
Jamen tror jeg havde det en 8-ti gange inden for6 måneder., og nej man vidste ikke hvorfor :-(

Anmeld

26. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Janne T. skriver:

Tja, James er jo startet i VS her i det nye år, men altså Rose har jo gået der længe, så det er jo ikke som sådan nye bakteriebomber vi møder. Men det kunne være så dejligt hvis det bare stoppede af sig selv!

Vores dreng gik allerede i vs, da vores pige startede der. Hun var vant til, at komme i vs og få de bakterier der var der.

Men mine halsbetændelserne startede nogenlunde samtidig med, at hun startede i vs og efter 6 mdr. stoppede de lige pludseligt.

Ved ikke om der var en sammenhæng i mit tilfælde med opstart i vs.

Håber det snart går over for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.