træt, træt og atter kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2014

melila

Hihi okay 

Jeg må vente i spænding! Indtil videre med hovedet ned ad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Vivienne

melila skriver:

Hihi okay 

Jeg må vente i spænding! Indtil videre med hovedet ned ad 

Håber du også på en pige?

Anmeld

25. marts 2014

melila

Jeg har 2 stedsønner så jeg vil rigtig gerne ha en lille pige. Men jeg er sikker på, at bliver det en dreng bliver jeg ligeså lykkelig så længe den har 10 fingre og 10 tæer 

Anmeld

25. marts 2014

sara4

uhh jeg husker stadig de uger i kvalme og trætheds helvede. fra jeg var 6 - 16 uger henne var jeg så kvalme plaget og meget træt. Var syemeldt i 7 uger pga kvalme. Når vores datter på 3 blev puttet kl syv, var det blot et spørgsmål om at få gjort klar til næste dag og når klokken blev 20-20.30 gik jeg i seng og sov som en sten. Jeg elsker min mand for evigt for at være så forstående, en fantastisk far og bare trak det tunge læs i den periode. Resten af min graviditet har til gengæld været fantastisk og nu er jeg 33+5. Glæder mig så meget til at byde vores søn velkommen til verden. Nu er det ved at være tungt og hårdt, præcis som det skal være når man går den sidste tid i møde og kroppen bare bliver SÅ klar til at afslutte processen med at skabe et af livets mirakler

Anmeld

25. marts 2014

Aabye

Jeg havde kvalme de først 25 uger i min første graviditet.. Så voldsomt at jeg INTET kunne holde i mig.. Jeg fik en dreng.. :p

Jeg kan huske at jeg gruede for det da jeg blev gravid med nr 2.. men har maks haft 2 dage med kvalme (i den lette grad) da jeg ventede ham.. Ja og det var så også en dreng.. 

Anmeld

25. marts 2014

melila

sara4 skriver:

uhh jeg husker stadig de uger i kvalme og trætheds helvede. fra jeg var 6 - 16 uger henne var jeg så kvalme plaget og meget træt. Var syemeldt i 7 uger pga kvalme. Når vores datter på 3 blev puttet kl syv, var det blot et spørgsmål om at få gjort klar til næste dag og når klokken blev 20-20.30 gik jeg i seng og sov som en sten. Jeg elsker min mand for evigt for at være så forstående, en fantastisk far og bare trak det tunge læs i den periode. Resten af min graviditet har til gengæld været fantastisk og nu er jeg 33+5. Glæder mig så meget til at byde vores søn velkommen til verden. Nu er det ved at være tungt og hårdt, præcis som det skal være når man går den sidste tid i møde og kroppen bare bliver SÅ klar til at afslutte processen med at skabe et af livets mirakler

Puha der er langt til uge 16  haha.. Jeg har ikke kvalme på bestemte tidspunkter, jeg har det altså bare HELE dagen. Og når jeg en sjældent gang bliver sulten er det bare med at stoppe i halsen  Jeg tager også gerne en lur om eftermiddagen men om morgenen tvinger jeg mig selv ud med hunden 

Anmeld

25. marts 2014

melila

Aabye skriver:

Jeg havde kvalme de først 25 uger i min første graviditet.. Så voldsomt at jeg INTET kunne holde i mig.. Jeg fik en dreng.. :p

Jeg kan huske at jeg gruede for det da jeg blev gravid med nr 2.. men har maks haft 2 dage med kvalme (i den lette grad) da jeg ventede ham.. Ja og det var så også en dreng.. 

Ja så kan jeg godt se at det ikke har en fis med det at gøre  er godt nok spændt på hvad det udvikler sig til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.