træt, træt og atter kvalme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
16 svar
4 synes godt om
25. marts 2014

melila

Er der andre der har døjet med kvalme dagen lang og et enormt sovebehov?! Jeg er 9+3 og jeg har sådan en skyldfølelse overfor min kære forstående mand. Jeg kan slet ikke holde det der ligner nærværd ud og ulrik hilser på jævnligt hen ad dagen!! Jeg glæder mig så meget til at jeg kan være noget for min mand og stedbørn igen. Jeg ved det tager hårdt på dem alle... Heldigvis er mandse guld værd og han forstår at behandle en som en prinsesse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2014

Vivienne

Hej Melila,

Jeg er 10+1 og har det på nøjagtigt samme måde. Kvalmen er ikke ligeså slem, men trætheden tager livet af mig. Jeg sover 8-9 timer om natten, og har problemer med at stå op og "overleve" dagen.

Når jeg kommer hjem fra arbejdet, smider jeg mig i sofaen, og sover ca. 2 timer, og jeg er hele tiden træt!!!

Men de siger at det bliver bedre, så det glæder jeg mig til

Anmeld

25. marts 2014

melila

Åh jeg er glad for jeg ikke er den eneste, føler mig som jordens egoistiske kæreste nogen gange. Jeg arbejder ikke pga. Jeg blev kørt ned i sommers og brækkede ryggen, bækken, hofte osv. Så jeg kan ikke passe et arbejde grundet smerter. Jeg har simpelthen respekt for jer der lige tager en 8-9 timers arbejdsdag i den her periode. Jeg kan ikke klare lugte og mad puha... og når folk så gerne vil kramme, træder jeg liiiiige et halvt skridt tilbage.  Glæder mig godt nok til at det forsvinder og man kan være noget for andre end sig selv 

Anmeld

25. marts 2014

Vivienne

Ja, kender det for godt. Også med lugte... Puha, det kan blive slemt

Men som sagt, så går det jo over.

Da jeg arbejder 37 timer om ugen, så laver jeg ikke ret meget andet end at ligge/sove. Men om weekenden forsøger jeg at bevæge mig, gå ture, osv.

Man skal "tvinge" sig selv til lidt motion. Det er heller ikke for godt at man ikke bevæger sig. Selvom jeg ved at man ingen overskud har

Anmeld

25. marts 2014

Sandratoft

melila skriver:

Er der andre der har døjet med kvalme dagen lang og et enormt sovebehov?! Jeg er 9+3 og jeg har sådan en skyldfølelse overfor min kære forstående mand. Jeg kan slet ikke holde det der ligner nærværd ud og ulrik hilser på jævnligt hen ad dagen!! Jeg glæder mig så meget til at jeg kan være noget for min mand og stedbørn igen. Jeg ved det tager hårdt på dem alle... Heldigvis er mandse guld værd og han forstår at behandle en som en prinsesse 

Fra jeg var 6+ - 20+ havde jeg konstant kvalme og kastede op, og kunne nærmest sove hele tiden. "Heldigvis" læser jeg på uni, så timerne på skolen var ikke obligatoriske, ellers havde jeg også haft et problem. 

Kan godt forstå du har dårlig samvittighed, men der er simpelthen ikke noget at gøre, du må give din krop den ro den har brug for, det bliver bedre på et tidspunkt

Anmeld

25. marts 2014

melila

Vi har heldigvis en mops i huset med uendelig krudt i rumpen selvom hun er af den dovne race  så hende går jeg med på markerne ude foran 3 gange dagligt. Så sker det at et "pit stop" er nødvændigt til tider  men jeg kommer da ud 

Anmeld

25. marts 2014

melila

Sandratoft skriver:

Fra jeg var 6+ - 20+ havde jeg konstant kvalme og kastede op, og kunne nærmest sove hele tiden. "Heldigvis" læser jeg på uni, så timerne på skolen var ikke obligatoriske, ellers havde jeg også haft et problem. 

Kan godt forstå du har dårlig samvittighed, men der er simpelthen ikke noget at gøre, du må give din krop den ro den har brug for, det bliver bedre på et tidspunkt

20 + det godt nok længe!! Passede det så også med at det var en pige? Det har jeg hørt fra andre, når kvalmen er værst er det som regel en pige. Jeg ved ikke om det er rigtig eller det er noget værre sludder 

Anmeld

25. marts 2014

Vivienne

melila skriver:

20 + det godt nok længe!! Passede det så også med at det var en pige? Det har jeg hørt fra andre, når kvalmen er værst er det som regel en pige. Jeg ved ikke om det er rigtig eller det er noget værre sludder 

Tror ikke det passer. Min mor har født 2 piger, men har aldrig haft kvalme.

Tror det er forskelligt fra person til person

Anmeld

25. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
melila skriver:

jeg havde det på samme måde da jeg ventede min søn... jeg var utrolig træt og havde voldsom kvalme... Fra jeg var 8-11 uger henne sov jeg stort set hele tiden og kunne overhovedet intet holde nede, men derefter havde jeg en fantastisk graviditet...

Anmeld

25. marts 2014

Sandratoft

melila skriver:

Det er nu godtnok en pige, men ved ikke om det passer det med kvalmen :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.