Kan menstruation drille ved p- pille skift ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

moaren

Anonym skriver:

dem jeg har fået i 12 år hedder Marvelon 28

og de billige jeg har fået hedder femistrat

Hmm...Femistad, måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Bak

Anonym skriver:

dem jeg har fået i 12 år hedder Marvelon 28

og de billige jeg har fået hedder femistrat

Der er samme dosis i de to præparater (det femistad fås med to forskellige doser, men man må gå ud fra, du har fået den, der svarer til de andre P-piller).
Det burde altså ikke indvirke på din menstruation, så tag en g-test for sikkerheds skyld. Sandsynligheden for graviditet er ret lille, hvis du har taget pillerne rigtigt.
Held og lykke med det.

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

Hmm...Femistad, måske?

ja så godt lige jeg havre skrevet forkert.

og har lige googlet dem og blev lidt mere rolig da der står bivirkninger kan være udebleven menstruation

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Der er samme dosis i de to præparater (det femistad fås med to forskellige doser, men man må gå ud fra, du har fået den, der svarer til de andre P-piller).
Det burde altså ikke indvirke på din menstruation, så tag en g-test for sikkerheds skyld. Sandsynligheden for graviditet er ret lille, hvis du har taget pillerne rigtigt.
Held og lykke med det.

har lige googlet de nye piller og der står at en af bivirkningerne kan være udebleven menstruation

Anmeld

24. marts 2014

Bak

Anonym skriver:

har lige googlet de nye piller og der står at en af bivirkningerne kan være udebleven menstruation

Ja, det er rigtigt, at det er en relativt hyppig bivirkning, men det gælder også for det tidligere præparat, du fik Så det er bare sjovt, at det lige sker ved dette. Men det kan sagtens være det bare er en bivirkning

Anmeld

24. marts 2014

moaren

Anonym skriver:

ja så godt lige jeg havre skrevet forkert.

og har lige googlet dem og blev lidt mere rolig da der står bivirkninger kan være udebleven menstruation

Jeps....det kan den godt. 

Måske du skulle snuppe en lille test, for en god ordens skyld 

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Ja, det er rigtigt, at det er en relativt hyppig bivirkning, men det gælder også for det tidligere præparat, du fik Så det er bare sjovt, at det lige sker ved dette. Men det kan sagtens være det bare er en bivirkning

min mens kom altid på klokke slet på marvelon pillerne

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

Jeps....det kan den godt. 

Måske du skulle snuppe en lille test, for en god ordens skyld 

giver det lige i morgen og hvis det ikke er kommet i løbet af i morgen må jeg snuppe en test ja

Anmeld

24. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er der stor forskel på min mens, afhængig af om jeg får det ene eller andet mærke p-piller, selvom det sku være de samme! 

De billige )pletblødte jeg helt vildt i de 3 mdre jeg brugte dem, og blødte helt vildt da jeg så fik min rigtige mens! 

På dem til mellem pris stopper jeg på piller fredag, og mens kommer tirsdag aften. Bløder mindre, og mens er nærmest væk igen fredag! ( Dem jeg bruger nu )

På mine gamle piller, stoppede jeg piller fredag, fik mens tirsdag, og blødte ret meget de 2-3 første dage, og mindre de næste 3 dage. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.