Kan menstruation drille ved p- pille skift ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
18 svar
2 synes godt om
24. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brugt de samme p piller i ca 12 år fik så sidst nogen billigere på apoteket og tænkte jeg da sagtens kunne prøve nogen billigere.

men min mens plejer altid at være meget præsis stopper på p pillerne om torsdagen og får mens søndag morgen.

Men det er første mdr jeg er på de nye piller og stoppede med dem i torsdags for at få min mens, men den er ikke kommet endnu.

jeg har en lille smule rødlig slim få gange hvor jeg har tørret mig i dag men jeg plejer aldrig at være i tvivl når jeg får min mens. Jeg har haft en smule ondt i maven, men ved ik om det kan være pga nervøsitet for at være gravid.

Kan mens drille når man starter på nye p piller????? Vi har 2 børn og min mand ønsker IKKE flere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

charlottekri

Umiddelbart burde det ikke have noget at sige at de er billigere, da du har recept på en bestemt slags, men apoteket må kun udlevere nogle tilsvarende, som måske er billigere. Men har da hørt om nogen der ikke havde samme effekt af den billige slags kontra den dyre (dog anden medicin end p-piller). Tænker at den bedste måde at finde ud af om du er gravid, er at tage en test...
Krydser fingre for dig

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

jeg ved virkelig ikke om jeg tør

jeg ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg er gravid.

det med pillerne og recepten kan du selvfølgelig have ret i. Undre mig bare hvis det laver om på min menstruation, som jeg altid har kunnet stille uret efter

Anmeld

24. marts 2014

charlottekri

Anonym skriver:

jeg ved virkelig ikke om jeg tør

jeg ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg er gravid.

det med pillerne og recepten kan du selvfølgelig have ret i. Undre mig bare hvis det laver om på min menstruation, som jeg altid har kunnet stille uret efter

Hvis du er gravid, så er du jo gravid hvad enten du tager en test eller ej. Det er kun et spørgsmål om at få klarhed... Og jo før kan du tage snakken med din mand hvis du skulle være gravid

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

Hvis du er gravid, så er du jo gravid hvad enten du tager en test eller ej. Det er kun et spørgsmål om at få klarhed... Og jo før kan du tage snakken med din mand hvis du skulle være gravid

jeg vil evt kun være i uge 3 eller sådan noget så kan nok ikke teste endnu.

Anmeld

24. marts 2014

charlottekri

Jeg har kunnet teste positiv et par dage over tid, men det er jo meget forskelligt fra person til person. Jeg ville også bare frem til at du jo lige så godt kunne teste , hvis du har en mistanke
Men krydser fingre for at din mens kommer snart

Anmeld

24. marts 2014

charlottekri

Anonym skriver:

jeg vil evt kun være i uge 3 eller sådan noget så kan nok ikke teste endnu.

Og så vil det i øvrigt også hedde uge 5+ da man tæller fra sidste gang man havde mens... Ikke fra ægløsning

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

Og så vil det i øvrigt også hedde uge 5+ da man tæller fra sidste gang man havde mens... Ikke fra ægløsning

ups kan simpelthen ikke huske det der med hvordan man regner det us. Sidst jeg gjorde det var for over 3 år siden

Anmeld

24. marts 2014

moaren

P-pille skift kan godt lave rod i menstruationen, men det burde bestemt ikke have noget at sige når du får substitueret til den billigste. Så hvis ikke det er fordi du har fået en ny slags (en anden type), så burde det ikke påvirke menses. Hormonerne er de samme og det er dem der styrer cyklus. 

Må man spørge hvad de hedder? Både dem der står på recepten og dem du har fået?

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Moaren skriver:

P-pille skift kan godt lave rod i menstruationen, men det burde bestemt ikke have noget at sige når du får substitueret til den billigste. Så hvis ikke det er fordi du har fået en ny slags (en anden type), så burde det ikke påvirke menses. Hormonerne er de samme og det er dem der styrer cyklus. 

Må man spørge hvad de hedder? Både dem der står på recepten og dem du har fået?

dem jeg har fået i 12 år hedder Marvelon 28

og de billige jeg har fået hedder femistrat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.