Hjælp til ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

Malle86

Taget her til morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Kit

Jeg har brugt ÆL-test i forbindelse med begge mine graviditet pga lange og varierende cyklus og har god erfaring med kun at tage en test hver dag og IKKE med morgenurin. Jeg tog typisk mine om eftermiddagen inden aftensmad.

Om der kom en streg nr 2 eller ej og hvor meget farve der var i svingede meget, så jeg regnede ikke med noget før teststreg var lige så farvet eller mere end kontrolstregen - ved tvivl brugte jeg mandens øjne (han vidste jo ikke, hvilket streg der var kontrol/test) eller lavet en afstemning herinde med mange gode øjne
Når jeg havde en "god" test (positiv) så testede jeg typisk dagen efter, hvor den var meget negativ igen og så stoppede jeg der.

Læs evt dette link http://www.mingraviditet.dk/snartgravid/aegloesnin g.htm der står lidt om det med ægløsning og test.

Se evt denne tråd
https://www.baby.dk/debat/225994pi1/proever-at-bliv e-gravid/positiv-ael-test.aspx der er min positive ÆL-test, hvor jeg blev gravid med nuværende baby i maven.

God vind - jeg håber du snart står med positiv ÆL-test og et par uger efter en positiv graviditetstest.

Anmeld

28. marts 2014

Rockertand

Malle86 skriver:

Taget her til morgen

Det er meget uhensigtsmæssigt at teste med morgenurin

Anmeld

28. marts 2014

Malle86

Tusind tak for jeres hjælp, er som sagt helt ny i det der ÆL test, har prøvet få gange før, men med en meget svingende cyklus syntes jeg det var umuligt at gætte sig til, men scanninen på gynækologisk ambulatorium der viste at der var et fint æg der endnu ikke helt var modent endnu gav mig lidt blod på tanden til at forsøge

De sidste uge har jeg været SINDSYGT træt, på trods af at vi lever ret sundt, og har skruet op for motionen, for at booste  "projekt baby" da jeg er lidt overvægtig. Ud over den store træthed, har jeg flere dage haft hovedpine og semi smerter i højre side af lysken - jeg ved det ægget, vi så på scanningdbilledet der snart skulle være klar sidder i højre side, så måske tænker jeg ekstra over smerterne, men håber sådan at det kan skyldes ÆL!! 

Anmeld

28. marts 2014

Kit

Har også svingende cyklus 32-56 dage, men det lykkedes altså alligevel at fange ÆL med test - man bruger bare lidt flere, da man jo ikke lige ved hvilken længde den næste cyklus er

Anmeld

29. marts 2014

Malle86

Så har jeg prøvet op eftermiddagen... Århh jeg er utålmodig!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.