Hjælp til ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.866 visninger
15 svar
2 synes godt om
24. marts 2014

Malle86

Hej alle

Egentligt har næsten lige skrevet et indlæg i "barnløshedsbehandlings gruppen" for vi har forsøgt i et år og har lige været ret frustreret over der ikke er sket noget. 

Vi var til første samtale på sygehuset i torsdags, hvor jeg blev skannet for at udelukke PCO osv, da jeg har haft meget svingene cyklus det sidste 3/4 år (28-49 dage). 
Alt ser normalt ud på skanningen, men jeg skal så have taget blodprøver i næste cyklus for at kunne undersøge nærmere. 

På skanningen kunne hun se et fint æg i den ene side, som hun sagde endnu ikke var stort nok/klar (mener hun sagde noget med 17 og den skulle op på omkring 22 uden lige at være sikker). 

Fredag bestilte jeg så ægløsningsteste på nettet, som kom med posten lørdag, og jeg tog en test lørdag aften som var helt blank ud over selvfølgeligt kontrolstregen. Jeg glemte det så igår, men har så lige taget en i dag, som her en meget tydelig kontrolstreg og en lidt mere utydelig streg ved siden af (se billede). I det medfølgende papir, står der jo at det er en negativ test, men betyder det at der er ægløsning på vej, og at den forhåbentligt bliver ligeså skarp som kontrolstregen de næste par dage? 
Uhh jeg håber og krydser fingre, så vi snart kan få Ønskebarnet!! 

Nogen der har prøvet noget lignenden? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Swerg

Den er desværre langt fra positiv

Anmeld

24. marts 2014

Malle86

Nej Nej det er jeg godt klar over, men som jeg skriver i mit spørgsmål, er det så tegn på at det er på vej, og at den gerne skulle blive mere tydelig i løbet af et par dage?

Anmeld

24. marts 2014

Lrm

Har desværre ikke erfaring med æl test!

Anmeld

24. marts 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, jeg vil mene det er tegn på at ÆL er på vej :-) Da min test så sådan der ud gik der yderligere 4-5 dage før den var positiv. 

Anmeld

25. marts 2014

Malle86

En anelse tydligere i dag, håber ÆL er på vej

Anmeld

26. marts 2014

Malle86

Hmm nok noget nær det samme som igår, håber inderligt de snart bliver lige "mørke" i farven. 

Anmeld

27. marts 2014

Malle86

Er sgu frustreret nu, syntes den er svagere idag, og her ikke haft nogen positiv test endnu!! - er det bare mig der ikke forstår systemet, eller min krop der fucker up? 

Anmeld

27. marts 2014

Rockertand

Malle86 skriver:

Er sgu frustreret nu, syntes den er svagere idag, og her ikke haft nogen positiv test endnu!! - er det bare mig der ikke forstår systemet, eller min krop der fucker up? 

Du er bare ikke erfaren endnu.
I forgårs skulle du intensivere dit testeri, så du begyndte at tage flere teste, helt optimalt skal man op omkring 3 teste om dagen ( når den begynder at tage god farve) for at have gode muligheder for en overbevisende test, så du kan meget vel have misset den, men du ved det jo ikke med sikkerhed.

Anmeld

27. marts 2014

Malle86

Okay, ja er helt ny er det her med ÆL test, og der er ikke rigtigt nogen der har kommenteret på billederne før du gjorde det nu

Vi havde sex tirsdag, og satser på at overfalde ham igen i aften, så burde der vel stadig være chancer hvis den har været der igår

Hvor hurtigt går der da? Altså at man kan "fange" den og til den kan være væk igen?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.