Endnu mere forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Kay

grinny skriver:

Ja det er det godt nok 

Ved du om man skal vente et år igen hvis det ikke sker af sig selv? Vi var tilmeldt behandling med Isaac, men nåede at blive gravid selv - så ved ikke om det tæller med eller om vi starter på ny igen?

I burde ikke skulle vente et år igen... Prøv at snakke med lægen...

Jeg blev i januar tilbudt Metformin af min læge fordi hun kendte vores historie... Men jeg sagde at vi gerne ville tage det stille og roligt efter jeg aborterede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

AnonymMor

grinny skriver:

Kæresten fik for nogle år siden testet sin sæd og der fik vi svaret at der var mange men de svømmede underligt? 

Så stoppede han på nogle piller som han tog for sin ADHD og lige efter blev jeg gravid så lægen og gynækologen mente det var pillerne der var skyld i den måde de svømmede på, men nu bliver jeg jo så lidt i tvivl om der faktisk er noget galt med den?  

Okay ja det kan da godt ske at det var pillerne der var skyld i det.. 

Men i kan jo prøve at spørge lægen om de vil undersøge hans sæd igen for at se hvordan det ser ud nu ? 

Anmeld

24. marts 2014

Trekløver(:

grinny skriver:

Jeg fik jo en test med to streger hvor jeg ikke vidste om det var en skyggestreg eller en rigtig utydelig streg.

Efter den test fik jeg kun negative, men så i dag får jeg denne? Hvad skal jeg snart tro?

Med Isaac fik jeg også kun utydelig test og da jeg troede jeg var 4+0 viste det sig at jeg kun var 3+2 selvom jeg kendte ægløsningsdagen, men scanningsdamen sagde til min den gang at det var forskelligt hvornår et æg satte sig fast og så tænker jeg, hvad nu hvis det samme sker nu?

Jeg skulle være 4+0 idag, men hvis nu jeg kun er 3+2 er det jo klart at den ikke er så tydelig, og så var det nok en skyggestreg på den første?

Ej hjælp mig piger! 

Tillykke! Den ser fin positiv ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.