Endnu mere forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Timmner

grinny skriver:

Jeg fik jo en test med to streger hvor jeg ikke vidste om det var en skyggestreg eller en rigtig utydelig streg.

Efter den test fik jeg kun negative, men så i dag får jeg denne? Hvad skal jeg snart tro?

Med Isaac fik jeg også kun utydelig test og da jeg troede jeg var 4+0 viste det sig at jeg kun var 3+2 selvom jeg kendte ægløsningsdagen, men scanningsdamen sagde til min den gang at det var forskelligt hvornår et æg satte sig fast og så tænker jeg, hvad nu hvis det samme sker nu?

Jeg skulle være 4+0 idag, men hvis nu jeg kun er 3+2 er det jo klart at den ikke er så tydelig, og så var det nok en skyggestreg på den første?

Ej hjælp mig piger! 

Tror den er positiv, min test på billede var jeg 4+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Timmner

grinny skriver:

Øv øv, man opretter en tråd om det og som kommer min mens 

Øv kom din mens ? Det er jeg ked af

Anmeld

24. marts 2014

grinny

modesty skriver:

Måske det har været en bio? 

Og det er jo faktisk et godt tegn.

Tænker også bio for den sidste test ligner altså ikke en skyggestreg og ja, det er jo et godt tegn for så er der sker noget rigtigt Nu må den så bare godt holde ved næste gang 

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Timmner skriver:

Øv kom din mens ? Det er jeg ked af

Ja, så nok en bio

Anmeld

24. marts 2014

AnonymMor

grinny skriver:

Øv øv, man opretter en tråd om det og som kommer min mens 

Neej øv kunne hvertfald godt se en streg på testen så det kan være en bio 

Øv altså.. Havde sådan heppet på jer de sidste par dage 

For det snart lykkedes jer igen 

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Rinepigen skriver:

Neej øv kunne hvertfald godt se en streg på testen så det kan være en bio 

Øv altså.. Havde sådan heppet på jer de sidste par dage 

For det snart lykkedes jer igen 

Ja det må jo have været er eller andet ellers kan der ikke komme to streger, nok en bio Hvor ville jeg dog ønske man selv kunne bestemme hvornår det skal ske, det er kun vores andet forsøg siden fødslen, men det føles som en evighed

Anmeld

24. marts 2014

AnonymMor

grinny skriver:

Ja det må jo have været er eller andet ellers kan der ikke komme to streger, nok en bio Hvor ville jeg dog ønske man selv kunne bestemme hvornår det skal ske, det er kun vores andet forsøg siden fødslen, men det føles som en evighed

Ja det kan jeg godt forstå det er også bare så uretfærdigt at man skal gå i den uvished og man hele tiden skal holde modet oppe.. Havde det på præcis samme måde da vi mistede  

Anmeld

24. marts 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Jeg fik jo en test med to streger hvor jeg ikke vidste om det var en skyggestreg eller en rigtig utydelig streg.

Efter den test fik jeg kun negative, men så i dag får jeg denne? Hvad skal jeg snart tro?

Med Isaac fik jeg også kun utydelig test og da jeg troede jeg var 4+0 viste det sig at jeg kun var 3+2 selvom jeg kendte ægløsningsdagen, men scanningsdamen sagde til min den gang at det var forskelligt hvornår et æg satte sig fast og så tænker jeg, hvad nu hvis det samme sker nu?

Jeg skulle være 4+0 idag, men hvis nu jeg kun er 3+2 er det jo klart at den ikke er så tydelig, og så var det nok en skyggestreg på den første?

Ej hjælp mig piger! 

Synes godt, at jeg kan se en streg.

Men det er da kun positivt, at det går den rigtige vej

Krydser fingre for, at der snart er en lille en der hænger på i fortjener det om nogen

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Rinepigen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå det er også bare så uretfærdigt at man skal gå i den uvished og man hele tiden skal holde modet oppe.. Havde det på præcis samme måde da vi mistede  

Må man spørge hvor lang tid det tog?

Anmeld

24. marts 2014

grinny

Lykke:) skriver:

Synes godt, at jeg kan se en streg.

Men det er da kun positivt, at det går den rigtige vej

Krydser fingre for, at der snart er en lille en der hænger på i fortjener det om nogen

Ja må håbe på at det denne gang var en generalprøve og næste gang er den der! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.