Ægløsning eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

CH2012

friis skriver:

Ja jeg har ekstra købt de digitale clear blue test for at være sikker . Synes de andre er svære at tyde , har ikke kunnet finde ud af hvornår ægløsning var de andre cykluser , så satser på hvertfald at finde den denne gang

Synes også de kan være svære... Men jeg har lagt dem lidt på hylden, for at se om hvis jeg slapper mere af, om det så kommer af sig selv...

Er det jeres første?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

friis

CH2012 skriver:

Synes også de kan være svære... Men jeg har lagt dem lidt på hylden, for at se om hvis jeg slapper mere af, om det så kommer af sig selv...

Er det jeres første?

Ja det er vores første 

Ja ka det var nok også en ide , men ville egentlig gerne finde ud af hvornår ægløsningen er , når nu cyklus er så lang

Anmeld

24. marts 2014

Mulle0802

Jeg har det ligesom dig, er meget i tvivl, men sidste cyklus var 49 dage, stoppede på Nuvaring 1. november - jeg har også a la ægløsningslim dag 13, 17 og 18 og testede dag 18, men den var negativ, har ikke testet siden - troede kun man fik det slim når man havde ægløsning  Hvis min cyklus igen er lang er jeg jo alt for tidligt på den med at teste, venter og ser tiden an. Håber du får en kortere cyklus denne gang.

Anmeld

24. marts 2014

friis

Trinze86 skriver:

Jeg har det ligesom dig, er meget i tvivl, men sidste cyklus var 49 dage, stoppede på Nuvaring 1. november - jeg har også a la ægløsningslim dag 13, 17 og 18 og testede dag 18, men den var negativ, har ikke testet siden - troede kun man fik det slim når man havde ægløsning  Hvis min cyklus igen er lang er jeg jo alt for tidligt på den med at teste, venter og ser tiden an. Håber du får en kortere cyklus denne gang.

Det kan vel være en anden slags slim så 

Jeg prøver bare at teste , så må vi se hvornår den bliver positiv . 

Men ja , som du siger så er du nok for tidligt på den , så tror da du har chancen senere i den her cyklus endnu  

Anmeld

25. marts 2014

Mulle0802

Har du mon testet positiv endnu? 

Anmeld

25. marts 2014

friis

Trinze86 skriver:

Har du mon testet positiv endnu? 

I morges sagde den digitale test negativ - så nej 

Må prøve i morgen igen . Kunne også være jeg skulle prøve en strimmel test for at se om det er ved at være tæt på , det kan jeg jo ikke rigtig se ud fra den digitale 

Anmeld

25. marts 2014

Mulle0802

Ja måske det var en ide, dette prøvede jeg dog dag 18, der var den synlig nr. 2 streng men ikke lige så synlig som den anden. Ved ikke hvis jeg tager en i morgen dag 24 som er mere usynlig, betyder det så jeg har haft min ægløsning, eller kan man ikke regne det ud sådan? 

Anmeld

25. marts 2014

friis

Trinze86 skriver:

Ja måske det var en ide, dette prøvede jeg dog dag 18, der var den synlig nr. 2 streng men ikke lige så synlig som den anden. Ved ikke hvis jeg tager en i morgen dag 24 som er mere usynlig, betyder det så jeg har haft min ægløsning, eller kan man ikke regne det ud sådan? 

Jeg ved det faktisk ikke . Jeg synes vi havde svært ved at aflæse dem i forrige cyklus , og derfor købte jeg de digitale , da man får klar besked . 

Men ja jeg tænker også at det må være mest logisk at den bliver tydeligere og tydligere og så går det den anden vej igen når ægløsning har været , men om det er sådan tør jeg ikke sige . 

Det kunne også være der bare bliver ved med at være en utydelig streg nummer to fordi der er det hormon i kroppen ind til mens har været 

Anmeld

29. marts 2014

Mulle0802

Intet nyt

Anmeld

29. marts 2014

friis

Trinze86 skriver:

Intet nyt

Næ ikke endnu da , den viser stadig et stort O på testen  Hvordan ser det ud ved dig ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.