Hvornår fik du menstruation efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Anna2706

Babymor1013 skriver:

Jeg satte min mens igang med p-piller - det var selv lægen som forslog det for mig  Ellers tag en snak med din læge om det 

Okay, jamen så kunne det være jeg skulle tage en tur til lægen og høre ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Ciss

Efter første gang: Ved ca 8 mndr. Lidt svag mens første gang og derefter normalt.

Anden gang: Ved ca 6 uger. Pludselig stærk og kort mens - og det har derefter holdt sig. Cyklus og det hele forandrede sig og er blevet fuldstændig stabil, og mensen tager bare 4 dage i stedet for 8.

Så det er vist ikke så let at beregne....

Anmeld

24. marts 2014

MMOGM

Anna2706 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvornår fik du din menstruation efter du havde født? Og hvordan startede det?  

Det er nu lidt over 6 måneder siden jeg fødte min søn, og har haft lidt mens smerter og mørkerødt blod er det vel i trusseindlægget i dag. Håber det snart kommer! 

Omkring 11mdr efter fødsel.

er sikker på at den kun kom fordi jeg stoppede amningen 

Anmeld

24. marts 2014

JH12

da hun var omkring 6-7 måneder gammel.. og stadigvæk nærmest blev fuld ammet.,.
Hvilket jeg synes var meget uretfærdigt efter som jeg havde hørt man ikke fik mens. mens man ammet! Naiv, meget.. hehe

Anmeld

24. marts 2014

Anna2706

Tak for jeres svarJeg stoppede 100% med at amme for snart en uge siden og synes det er hurtigt at jeg er begyndt at "bløde", det er mest bare meget mørke rødt/brunt så mon ikke det snart kommer 

Anmeld

24. marts 2014

modesty

Ja som overskriften lyder, hvornår fik du din menstruation efter du havde født? Og hvordan startede det?  

Det er nu lidt over 6 måneder siden jeg fødte min søn, og har haft lidt mens smerter og mørkerødt blod er det vel i trusseindlægget i dag. Håber det snart kommer! 

Hmmm, omkring 8 mdr. så vidt jeg husker.  Jeg ammede stadigvæk cirka 6 gange i døgnet.

Anmeld

25. marts 2014

Lykke:)

Anna2706 skriver:

1 måned efter

Den er MEGET uregelmæssig, men den er her

Anmeld

25. marts 2014

Englepigens mor

8 uger efter hver gang (3 gange) nu er det kun en uge siden jeg fødte lillebror, men regner med det bliver det samme

Anmeld

25. marts 2014

Tvebakken

Alle 3 gange kom mens efter 7 uger - trods fuldamning.

- og stort set regelmæssig fra starten.

(og jeg følte mig også frygtelig snydt, når jeg nu ammede!!! )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.