Hvornår fik du menstruation efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Trekløver(:

Anna2706 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvornår fik du din menstruation efter du havde født? Og hvordan startede det?  

Det er nu lidt over 6 måneder siden jeg fødte min søn, og har haft lidt mens smerter og mørkerødt blod er det vel i trusseindlægget i dag. Håber det snart kommer! 

Jeg fik det 6 uger efter, og jeg ammede. Og det startede bare som en almindelig menstruation. Stille og roligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Fik det først da knægten blev halvandet år, men fuld ammede ham også næsten til ham var lidt over 8 mdr, da han slet ikke gad det der grød pjat!

Det kom som før graviditeten og var 100% regelmæssigt, indtil jeg fik sat hormon spiral op, som smadrede alt der hed regelmæssighed :-)

Anmeld

23. marts 2014

BigHope13

Anna2706 skriver:

Ja som overskriften lyder, hvornår fik du din menstruation efter du havde født? Og hvordan startede det?  

Det er nu lidt over 6 måneder siden jeg fødte min søn, og har haft lidt mens smerter og mørkerødt blod er det vel i trusseindlægget i dag. Håber det snart kommer! 

Jeg stoppede med at bløde efter 2 uger efter fødslen, havde så lidt on/off blødningen de næste to uger.
Og præcis 6uger efter fødslen fik jeg min første mens.
Ammede i 4 uger

Anmeld

23. marts 2014

misslea

Anna2706 skriver:

Jeg fik det præcis 10 mdr efter fødslen.... 

Jeg stoppede med at amme da min datter var 7 mdr...

Anmeld

23. marts 2014

Fine_007

Fik først min ca. 7 måneder efter fødslen, og det på trods af, at jeg kun kunne amme i 4 uger.. det føltes faktisk lidt unaturligt ikke at have mens til sidst

Anmeld

23. marts 2014

Mama85

5 uger efter. Blødte i en lille uges tid da jeg fik Noah, også kom den 4 uger efter min blødningen stoppede

Anmeld

23. marts 2014

Victoria2013

Her kom det 6,5 mdr efter fødslen. Så gik der vel henved 50 dage før jeg fik det igen, men nu lader det til så småt at blive regelmæssigt igen

Anmeld

23. marts 2014

Clisolka

Anna2706 skriver:

Tak for alle svarene Vildt der er så stor forskel Vil gerne på p-piller igen, men kan jeg komme det når jeg ingen mens har fået endnu? Havde forstået det sådan at mens først skulle komme inden man kunne få p-piller 

Jeg satte min mens igang med p-piller - det var selv lægen som forslog det for mig  Ellers tag en snak med din læge om det 

Anmeld

23. marts 2014

-Sigrid-

En uge eller to efter jeg stoppede med at amme, så efter 8 mdr? Og det var voldsomt 

Anmeld

23. marts 2014

stm2812

Min mens kom da jeg begyndte at trappe ned med amningen, da Ronja var 9 mdr. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.