Frustrerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Mulle0802

Ja man vil bare vide hvor man står om det så er det ene eller det andet. Du må prøve at fjerne fokuset for det her i weekenden og lave noget hvor dine tanker ikke konstant går på det og så prøve at teste igen mandag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Ja man vil bare vide hvor man står om det så er det ene eller det andet. Du må prøve at fjerne fokuset for det her i weekenden og lave noget hvor dine tanker ikke konstant går på det og så prøve at teste igen mandag. 

Ja må bare væbne mig med tålmodighed. Vil ærlig indrømme de 14 dage der er gået har jeg faktisk ikke tænkt så meget over jeg om der var noget eller ej. Det er først nu her når jeg ikke får det som jeg plejer at tankerne begynder og køre rundt. Og hvor lang tid går der før man kan teste positiv og er jeg en af dem der bare er længe om og danne hcg osv. synes det er ved og være rigtig svært nu.

Anmeld

22. marts 2014

Mulle0802

Nej, kender det godt, man tænker ikke på det før man når mod sin testdag. Jeg  for dig, holder du os opdateret? 

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Nej, kender det godt, man tænker ikke på det før man når mod sin testdag. Jeg  for dig, holder du os opdateret? 

Jep skal jeg nok!

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg ville lige komme med en opdatering som jeg lovede. Der er stadig ikke kommet mens, og jeg tog en test igår morges som også var negativ. Har snakket med klinikken og hvis jeg ikke får min mens her i weekenden skal jeg op og scannes og så må vi se hvordan min slimhinde ser ud og hvad der så skal se. Det er bare så irriterende!

Anmeld

5. april 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Jeg ville lige komme med en opdatering som jeg lovede. Der er stadig ikke kommet mens, og jeg tog en test igår morges som også var negativ. Har snakket med klinikken og hvis jeg ikke får min mens her i weekenden skal jeg op og scannes og så må vi se hvordan min slimhinde ser ud og hvad der så skal se. Det er bare så irriterende!

Det er da godt nok også lang tid du er gået over. Håber du snart må finde ud af hvad der sker. Så du kan forholde dig til nogen.

Anmeld

16. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg ville bare lige update på at jeg idag har fået min mens. Så jeg har første dag imorgen hvis det da bliver ved med og være der! Nu har klinikken så desværre nok bare påske lukket så øv øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.