Frustrerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
16 svar
3 synes godt om
22. marts 2014

Anonym trådstarter

Frustrationen er meget stor.
Er i behandling med IuI-D og fik sat op d. 5/3 og havde test dag d.19/3. Det er 3 gang vi prøver, men de 2 andre gange har testen været negativ og jeg har dagen eller 2 dage efter fået min mens. Men jeg har stadig ikke fået min mens nu 3 dage efter jeg skulle have haft det. Jeg har haft rigtig ondt i lænden men synes ikke der ellers er tegn på mens er på vej, der er ingen ømme dutter eller noget som helst. Jeg tænker bare lidt hvor længe skal jeg vente før jeg enten kontakter klinikken eller lægen for og finde ud af hvad det er der sker? Har ikke prøvet der går så længe uden mens er på vej.
Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Mulle0802

Må du ikke selv teste? 

Hvis du må ville jeg da gøre det

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Må du ikke selv teste? 

Hvis du må ville jeg da gøre det

Må jeg godt, testede i onsdags og den var positiv :/
Det er det der irriterer mig, har dog ikke testet siden for vil ikke blive mere skuffet

Anmeld

22. marts 2014

Mulle0802

Hvis den er 100 % positiv, kan du jo ikke blive skuffet - den kan jo ikke være falsk positiv. Har du evt. Et billede af den? 

Jeg ville tage en mandag og se om den er blevet tydligere og så ringe til klinikken.

Anmeld

22. marts 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Må jeg godt, testede i onsdags og den var positiv :/
Det er det der irriterer mig, har dog ikke testet siden for vil ikke blive mere skuffet

Øhhh....så er du jo lissom gravid, ik?

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Hvis den er 100 % positiv, kan du jo ikke blive skuffet - den kan jo ikke være falsk positiv. Har du evt. Et billede af den? 

Jeg ville tage en mandag og se om den er blevet tydligere og så ringe til klinikken.

Hov der skulle stå negativ
Jeg fik lige skrevet forkert.
Den var negativ i onsdags og det er det der er frustrerende at der hverken kommer mens eller 2 streger på testen :/

Anmeld

22. marts 2014

Mulle0802

Arh, så hænger det sammen, kunne heller ikke lige forstå det Så må du nok bare vente og så tage en i næste uge, måske kan den ikke allerede måle det? Det skal jeg ikke gøre mig klog på, er ikke nået så langt selv 

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Arh, så hænger det sammen, kunne heller ikke lige forstå det Så må du nok bare vente og så tage en i næste uge, måske kan den ikke allerede måle det? Det skal jeg ikke gøre mig klog på, er ikke nået så langt selv 

Nej ved det heller ikke og det er det der er frustrerende Ja må nok bare vente og se.

Anmeld

22. marts 2014

Mulle0802

Har selv lige været gennem en cyklus på 49 dage, sikke nogle nedture, men kan slet ikke forstille mig hvordan du har det 

Anmeld

22. marts 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Har selv lige været gennem en cyklus på 49 dage, sikke nogle nedture, men kan slet ikke forstille mig hvordan du har det 

Det der er det værste det er at første gang fik jeg det på testdagen, 2. gang fik jeg det dagen efter testdagen og nu er der altså gået 3 dage og det er stadig ikke kommet :/ Hvis der nu bare var en positiv test eller mens så kom så ville det ikke være så frustrerende. Og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Det eneste der er at jeg har ondt i lænden men det har jeg som regel os op til mens, men har ingen ømme dutter som jeg plejer eller noget :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.