Vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

Babydreams

Dianabk skriver:

Godt nok et flot resultat Du kan virkelig være stolt af dig selv

Tusind tak - jeg er også rigtig stolt af mig selv, stolt af at det endelig lykkedes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Babydreams

Frk.S skriver:

Hvor er du sej.... du har da god grund til at være stolt af dig selv.

Tusind mange tak
Jeg er virkelig også stolt over at det endelig lykkedes for mig..

Har altid været en stor pige, og har altid været så træt af det, men har bare aldrig kunne tage mig ordentlig sammen..

Det er helt underligt at man pludselig er glad for at se sig selv i spejlet nu

Anmeld

21. marts 2014

M &.I

Rikke Rasmussen skriver:

Det er da også super flot det du har tabt dig, så længe man har viljestyrken og modet, kan det sagtens lykkedes

Man skal jo heller ikke være fanatiker, hvis jeg er i byen, spiser jeg det der bliver serveret

Og nogle gange hvis vi lige har en hygge dag her hjemme, spiser jeg da os noget slik, bare ikke så meget som før ..

Men mange tak for dine fine ord til mig, de varmer

Anmeld

21. marts 2014

Babydreams

BabyMus skriver:

Det er da bare helt vildt utroligt flot! Du kan godt være stolt af dig selv, det er helt sikkert. Wauw du er flot. SÅ godt gået!

Får et smil på læben - tusind mange tak

For hver dag der går, bliver jeg også bare mere og mere stolt af mig selv ..

I starten havde jeg svært ved at se, at der skete noget ..
Syntes det gik alt for langsom, og det er det der har slået mig ud af kurs før, forskellen var bare at denne gang, ønskede jeg at jeg skulle vinde over min krop og mine tanker, så jeg holdt hårdt fast. Når jeg fik nedturs dage, kiggede jeg på billeder, og kunne jo så sagtens se at der var sket noget

Anmeld

21. marts 2014

Babydreams

MariaE skriver:

Flotgjort, selv om du var køn før, så har du nu fået mere markerede træk så man virkelig kan se dit ansigt/) godt gjort, jeg kan ikke engang tabe fem kg

Tusind tak

Det er os helt underligt at kigge sig selv i spejlet nu, og ikke væmmes ved sig selv, men tvært imod kigge og sige til sig selv "hold kæft du er sej"

Anmeld

21. marts 2014

Babydreams

B&J skriver:

HVOR ER DU SEJ

sikke en stor forskel og hvor må det være så dejligt for dig og sikke en god måde du har valgt at tabe dig på

Tusind tak

Det er rigtig dejligt for mig
Denne fremgangsmåde fungerede i hvert fald for mig, heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.