Vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
15 svar
27 synes godt om
21. marts 2014

Babydreams

Jeg satte mig for i september månede at jeg bare snart skulle tabe nogle kilo ..
Gik stille og rolig igang, og har nu i alt tabt 22 kg..
Jeg er hammer stolt af mig selv, da jeg har prøvet den ene slankekur efter den anden, uden nogle resultater, men endelig går vægten ned af, hvilket betyder jeg blot har fået så meget blod på tanden ..
Jeg mangler endnu 8 kg, før jeg er tilfreds, men er sikker på at jeg nok skal få bekæmpet dem
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men jeg har bare lyst til at råbe ud til hele verdenen at jeg endelig har tabt mig - jeg er så stolt af mig selv
Lige et før og efter billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

M &.I

Ej hvor fantastisk du ser såååååå anderledes hvor er du smuk  ( hvordan har du tabt dig) 

Anmeld

21. marts 2014

Babydreams

I&M skriver:

Ej hvor fantastisk du ser såååååå anderledes hvor er du smuk  ( hvordan har du tabt dig) 

Tusind mange tak
Jamen jeg har lagt alt slikken på hylden - en hård omgang, men jeg overlevede
Jeg spiser skyr til morgenmad.
Til mellem måltid spiser jeg ofte noget frugt.
Til middag spiser jeg to skiver rugbrød med avokado og pålæg + salat eller grøntsager..
Til aftensmad spiser jeg det samme som min mand og søn, bare ikke en voldsom stor portion, bare lige til jeg kan mærke at jeg er mæt ..
Og hvis jeg så er sulten inden sengetid, tager jeg enten noget frugt eller en grov bolle med pålæg
Jeg tæller hver dag mit kalorie indtag, og sørger for at jeg aldrig overstiger det antal jeg må få ..
Også går/løber jeg en lang tur hver dag

Anmeld

21. marts 2014

M &.I

Rikke Rasmussen skriver:

Tusind mange tak
Jamen jeg har lagt alt slikken på hylden - en hård omgang, men jeg overlevede
Jeg spiser skyr til morgenmad.
Til mellem måltid spiser jeg ofte noget frugt.
Til middag spiser jeg to skiver rugbrød med avokado og pålæg + salat eller grøntsager..
Til aftensmad spiser jeg det samme som min mand og søn, bare ikke en voldsom stor portion, bare lige til jeg kan mærke at jeg er mæt ..
Og hvis jeg så er sulten inden sengetid, tager jeg enten noget frugt eller en grov bolle med pålæg
Jeg tæller hver dag mit kalorie indtag, og sørger for at jeg aldrig overstiger det antal jeg må få ..
Også går/løber jeg en lang tur hver dag

du har altså klar dig godt!!!! 

ja men jeg har svært med at lad vær med at spise usundt mad, nogle gang kan jeg godt undvær det andre gang har jeg bare lyst .. 

BRAVO FANTASTISK  blev ved med det

hvis du kan, kan jeg også jeg har også tabt mig før vejde jeg 80 nu ca 70-69kg men jeg vil lidt mere da jeg har rest fedt.... 

jeg er stadig mig selv 

men dig , uh utrolig anderledes ,... men flot

Anmeld

21. marts 2014

Dianabk

Rikke Rasmussen skriver:

Jeg satte mig for i september månede at jeg bare snart skulle tabe nogle kilo ..
Jeg er hammer stolt af mig selv, da jeg har prøvet den ene slankekur efter den anden, uden nogle resultater, men endelig går vægten ned af, hvilket betyder jeg blot har fået så meget blod på tanden ..
Jeg mangler endnu 8 kg, før jeg er tilfreds, men er sikker på at jeg nok skal få bekæmpet dem
Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men jeg har bare lyst til at råbe ud til hele verdenen at jeg endelig har tabt mig - jeg er så stolt af mig selv

Godt nok et flot resultat Du kan virkelig være stolt af dig selv

Anmeld

21. marts 2014

Frk.S

Hvor er du sej.... du har da god grund til at være stolt af dig selv.

Anmeld

21. marts 2014

BabyMus

Rikke Rasmussen skriver:

Det er da bare helt vildt utroligt flot! Du kan godt være stolt af dig selv, det er helt sikkert. Wauw du er flot. SÅ godt gået!

Anmeld

21. marts 2014

Muffinmus

Flotgjort, selv om du var køn før, så har du nu fået mere markerede træk så man virkelig kan se dit ansigt/) godt gjort, jeg kan ikke engang tabe fem kg

Anmeld

21. marts 2014

B&J

HVOR ER DU SEJ

sikke en stor forskel og hvor må det være så dejligt for dig og sikke en god måde du har valgt at tabe dig på

Anmeld

21. marts 2014

Babydreams

I&M skriver:

du har altså klar dig godt!!!! 

ja men jeg har svært med at lad vær med at spise usundt mad, nogle gang kan jeg godt undvær det andre gang har jeg bare lyst .. 

BRAVO FANTASTISK  blev ved med det

hvis du kan, kan jeg også jeg har også tabt mig før vejde jeg 80 nu ca 70-69kg men jeg vil lidt mere da jeg har rest fedt.... 

jeg er stadig mig selv 

men dig , uh utrolig anderledes ,... men flot

Det er da også super flot det du har tabt dig, så længe man har viljestyrken og modet, kan det sagtens lykkedes

Man skal jo heller ikke være fanatiker, hvis jeg er i byen, spiser jeg det der bliver serveret

Og nogle gange hvis vi lige har en hygge dag her hjemme, spiser jeg da os noget slik, bare ikke så meget som før ..

Men mange tak for dine fine ord til mig, de varmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.