F*ck, S*it og hvad jeg ellers kan af grimme ord :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2014

Phoenix

Det er en hård tid at komme igennem i starten. Især når man er den der blevet forladt. 

Du befinder dig måske lidt i en krise-tilstand. Du skal ikke banke dig selv oven i hovedet over du reagere som du gør. 

Det er naturligt. 

Giv dig selv tid. 

Og mht. den nye kæreste, kan hun ikke tillade sig at blive sur over jeres forældre-samarbejde. Det er vilkårene, når man vælger at blive kæreste med en, hvor der er et barn/børn involveret og især når det er et barn der er så lille som jeres. 

Tillykke med din søns fødselsdag iøvrigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

AnthonsMor

Chel1992 skriver:

Tror ikke der er ret mange som går ind i et forhold hvor der er børn, der bryder sig ret meget om at deres kæreste skriver med eks'en uanset hvad emnet er Også selvom de ved der er en eks i baggrunden som der skal være kontakt med.

Men tror faktisk det bedste for jeres samarbejde vil være at du IKKE får afvide hvordan hun har det med dig, og du heller ikke fortæller hvordan du har det med hende. Og så ellers bare holder fokus KUN på samarbejdet om jeres søn. På den måde undgår din eks også at komme til at føle sig som en lus imellem to negle, da han nok gerne vil både gøre det bedste for sin søn, men samtidig gøre sin kæreste glad.

Faktum er at hun kommer til at være en del af din søns liv hvis de forbliver kærester - hvilket man da kan håbe hvis sønnen har mødt hende så der ikke kommer flere kærester end højest nødvendigt ind i hans liv. Og jo bedre samarbejde der bliver jo nemmere og hurtigere kan det også være hun lærer at acceptere dig lige som du skal acceptere hende.

De weekender jeres søn er hos farmand kunne du så ikke prøve at komme noget mere ud? For det kan godt være du pjækker lidt men det giver vel bare dårlig samvittighed i den anden ende? Selvfølgelig kommer din søn i første række det SKAL han. Men det betyder ikke at du ALDRIG kan lave noget

Jeg går arbejdsløs, og er faktisk enten i byen eller bare på besøg hos veninder når jeg ikke har Anthon hjemme i weekender.. Så jeg kan faktisk ikke komme mere ud end jeg gør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.