AnthonsMor skriver:
Jeg er skam den store i det her..
Jeg er den der opfører mig mest voksent, og har alle dage været det med ham..
Hans nye kæreste kan ikke lide mig, fordi jeg skriver til ham om ting der omhandler vores søn, og hun er irriteret over det.. Det kan jeg simpelthen ikke tage mig af, det er hans søn, og hun skal blande sig totalt udenom.. Lige dér er jeg virkelig strid, for jeg gider ikke, at hun skal være pissed over, at vi er nødt til at snakke sammen, det er ikke mig der har bragt hverken hende eller mig i den her situation..
Med de andre har jeg pjækket fra skole i den tid det nu tog, lagt hjemme i min seng og lavet absolut ingenting.. Det er bare ikke en mulighed med det her, for jeg har et barn jeg skal tage mig af, derfor kommer reaktionen også først 4 måneder efter - fordi hans ve og vel er 1000 gange vigtigere for mig, end mit eget.. Jeg kommer altid i sidste række herhjemme, fordi sådan synes jeg det skal være..
Tror ikke der er ret mange som går ind i et forhold hvor der er børn, der bryder sig ret meget om at deres kæreste skriver med eks'en uanset hvad emnet er

Også selvom de ved der er en eks i baggrunden som der skal være kontakt med.
Men tror faktisk det bedste for jeres samarbejde vil være at du IKKE får afvide hvordan hun har det med dig, og du heller ikke fortæller hvordan du har det med hende. Og så ellers bare holder fokus KUN på samarbejdet om jeres søn. På den måde undgår din eks også at komme til at føle sig som en lus imellem to negle, da han nok gerne vil både gøre det bedste for sin søn, men samtidig gøre sin kæreste glad.
Faktum er at hun kommer til at være en del af din søns liv hvis de forbliver kærester - hvilket man da kan håbe hvis sønnen har mødt hende så der ikke kommer flere kærester end højest nødvendigt ind i hans liv. Og jo bedre samarbejde der bliver jo nemmere og hurtigere kan det også være hun lærer at acceptere dig lige som du skal acceptere hende.
De weekender jeres søn er hos farmand kunne du så ikke prøve at komme noget mere ud? For det kan godt være du pjækker lidt men det giver vel bare dårlig samvittighed i den anden ende? Selvfølgelig kommer din søn i første række det SKAL han. Men det betyder ikke at du ALDRIG kan lave noget