Det gik galt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

Linekocemba

Tusind tak alle sammen... Går bar rundt om mig selv herhjemme.. Græder og græder kan slet ik forstå det... Venter bar på at blødningen blir afsluttet... FRygter det ender med udskrabning...

Ved ik om jeg tør dette igen.. Meeen drømmer om et barn mere end noget andet...

Er der nogle der kan sige mig hvor hurtigt man må prøve igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Valle81

line7 skriver:

Tusind tak alle sammen... Går bar rundt om mig selv herhjemme.. Græder og græder kan slet ik forstå det... Venter bar på at blødningen blir afsluttet... FRygter det ender med udskrabning...

Hejsa.......

Når blødningen er overståer, så må du have sex igen, og når du har ægløsning igen, så er kroppen klar til at blive gravid igen.

Da jeg aborterede begge gange, havde jeg ægløsning som normalt og blev ved første ægløsning gravid igen men mistede igen. Fik ægløsning normalt igen efter abort og blev gravid igen og du er jeg 9+0 og alt er fint.

Havde det nøjagtigt som dig, turde ikke igen, men tænkte nej det sker ikke igen. Det gjorde det desværre men nu er den der:0)

Ved godt det er svært at se lie nu, men der er ikke andet for end at komme igang igen:0)

Anmeld

7. august 2009

MaleneGærup

Jeg fik at vide, efter en udskrabning, at det var bedst for kroppen at vente 3 mdr.

Anmeld

7. august 2009

mor_sabina

line7 skriver:

Røg på sygehuset sent igår... Startede med store smerter.. blødning.. Nu det bar væk.. eller det vil sig.. fik piller der skal afslutte det.. forstår det simpelthen ik.. Ved ik om det er det rette sted at berette det.. måtte bar ud med det

Åh hvor er det en sørgelig historie sender dig et langt varmt knus. og vil som en ringe trøst sige til dig som en nær kollega engang sagde til mg:" Det var en trøst at tænke på at den lille selv valgte om den kunne klare det" Håber det kan hjælpe dig videre. Mange tanker og held og lykke herfra

Anmeld

7. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Øv, stakkels dig

Anmeld

7. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det gør mig ondt, at hører. De varmeste tanker og alt held og lykke

Anmeld

7. august 2009

ønskebørn74

line7 skriver:

Røg på sygehuset sent igår... Startede med store smerter.. blødning.. Nu det bar væk.. eller det vil sig.. fik piller der skal afslutte det.. forstår det simpelthen ik.. Ved ik om det er det rette sted at berette det.. måtte bar ud med det

Jeg er så ked af det på jeres vegne!!!

KÆMPE

Anmeld

10. august 2009

Karo

line7 skriver:

Åh kender det alt for godt

Jeg har desværer også prøvet at midste og det er bare så svært. Først skal man komme sig over det faktum at man har mistet og bagefter skal man af med alle de hormoner og de gør desværer at man græder meget. Græd selv i 3-4 dage, og det er bare helt iorden.

Du skal endelig ikke være ked af at snakke om det herinde. Vi er her for at støtte hinanden, så læs du bare af af alt hvad du måtte føle.

Efter jeg havde haft min abort gik der 7 uger og så havde jeg en positiv graviditets test igen. Der var jeg 5 uger henne så jeg blev gravid kort efter. Og denne graviditet gik fint. Jeg fødte 9 måneder senere en sund og rask dreng. Så det er bare om at komme op på hesten igen og få skabt endnu et vidunderbarn.

Katja

Anmeld

10. august 2009

Slettet

line7 skriver:

Puha du har min dybeste medfølelse! Stort trøstekram herfra

(Helt forståeligt at du har brug for at komme ud med det)

Anmeld

11. august 2009

Linekocemba

øv øv.. har været på skadestuen idag.. høj feber og mange smerter.. var stadig en del blod og moderkage i livmoderen.. ska til udskrabning imorgen kan snart ik mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.