Det gik galt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.031 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Linekocemba

Røg på sygehuset sent igår... Startede med store smerter.. blødning.. Nu det bar væk.. eller det vil sig.. fik piller der skal afslutte det.. forstår det simpelthen ik.. Ved ik om det er det rette sted at berette det.. måtte bar ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Sujan

først og fremmest kæmpe herfra. Kan ikke forestille mig hvorda det må være at gennemgå sådan noget. Puha får det helt dårligt på dine vejne. Nu var det endelig lykkes for dig.

Ja ved ikke hvad jeg skal sige andet end jeg føler med dig og håber du kommer igennem denne her svære tid.

Anmeld

7. august 2009

Nanna1985

Kæmpe  til dig..
Det gør mig ondt

Anmeld

7. august 2009

Diana...

Ej det jeg virkelig ked af at høre på din vegne. du får os lige et KÆMPE   herfra.

Anmeld

7. august 2009

Dictes mor

Åh nej dog. Selvfølgelig er det det rigtige sted at fortælle det.
Hvor er jeg ked af det på dine vejne. Det er da helt forfærdeligt. Jeg håber, at du har nogen at snakke med om det hele. Det er bare vigtigt at få det ud, for det er noget af det mest smeretfulde man kan gå i gennem. Skriv og brug os endelig alt det du kan have brug for.

Jeg sender dig rigtig mange tanker og knus, og ville ønske, der var noget jeg kunne gøre for lindre smerten lidt for dig.

Anmeld

7. august 2009

Sweet1978

Kram kram kram ikke noget jeg kan sige eller gøre, men varme tanker herfra

Anmeld

7. august 2009

Valle81

Hejsa,

Jeg kan kun sige at jeg føler med dig og ved lige hvordan du har det. Har lige været igennem det to gange selv her i løbet af sommeren.

Sender et kæmpe knus og vil bare sige at det hele nok skal gå, og i skal nok blive gravid igen. Kroppen har faktisk lettere ved at blive gravid igen, når den lige har været det.

Kærligst fra Christina

Anmeld

7. august 2009

MetteT

Knus Mette

Anmeld

7. august 2009

BabyTosset

Smider lige et kæmpe kram

Anmeld

7. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sikke noget
KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.