Presser jeg ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

mbbuch

HFB skriver:

Min kæreste og jeg venter barn til november, og vi er begge meget glade.
Vores forældre og søskende har fået nyheden samt min bedste veninde. Min kærestes bedste ven ved det dog ikke endnu, og jeg bliver ved med at spørge min kæreste, om han ikke snart skal fortælle det til sin ven.
Min kæreste virker ikke sikker og kommer med (føler jeg) en masse undskyldninger for ikke at få taget knoglen og ringet til sin ven. Jeg ved at min kæreste er glad, men spørgsmålet er bare om jeg burde holde k*ft og give min kæreste plads og rum til at fortælle det når han er klar?

Hvad siger I?

Jeg synes det er fint du vil ud med det, men synes det er fyldt forståeligt han vil vente eller bare ik har brug for at fortælle omverdenen det nu. Du er jo ikke særlig langt henne. Giv ham tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

SandraXOXO

Min kæreste fortalte det tidligt, Jeg var først klar til at smide bomben efter md. Det er lang tid når man er tæt med sine veninder og de fleste havde gættet det, men jeg trængte til bare at nyde det mellem os, til at falde til ro inden i, til at tænke og føle i fred for venner og veninder. Hvilket er heldigt for jeg blev jo helt overvældet med spørgsmål, babyblade, navnesnak, babyshowerideer, alle mulige historier om søvnløse nætter, ingen sex, sure mænd der skred, syge børn, ting vi bare måtte eje, 100 folk der ville passe, og et meget skuffet par veninder der konstaterede jeg ville gå glip af deres kæmpe fest. Hvis min kæreste havde presset mig var jeg godt nok blevet skuffet, han var min klippe :-)

Anmeld

20. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
HFB skriver:

Min kæreste og jeg venter barn til november, og vi er begge meget glade.
Vores forældre og søskende har fået nyheden samt min bedste veninde. Min kærestes bedste ven ved det dog ikke endnu, og jeg bliver ved med at spørge min kæreste, om han ikke snart skal fortælle det til sin ven.
Min kæreste virker ikke sikker og kommer med (føler jeg) en masse undskyldninger for ikke at få taget knoglen og ringet til sin ven. Jeg ved at min kæreste er glad, men spørgsmålet er bare om jeg burde holde k*ft og give min kæreste plads og rum til at fortælle det når han er klar?

Hvad siger I?

Jeg synes du skal lade ham om det. Han siger det når han synes det skal siges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.