Presser jeg ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
12 svar
26 synes godt om
20. marts 2014

*Mor Til Albert*

Min kæreste og jeg venter barn til november, og vi er begge meget glade.
Vores forældre og søskende har fået nyheden samt min bedste veninde. Min kærestes bedste ven ved det dog ikke endnu, og jeg bliver ved med at spørge min kæreste, om han ikke snart skal fortælle det til sin ven.
Min kæreste virker ikke sikker og kommer med (føler jeg) en masse undskyldninger for ikke at få taget knoglen og ringet til sin ven. Jeg ved at min kæreste er glad, men spørgsmålet er bare om jeg burde holde k*ft og give min kæreste plads og rum til at fortælle det når han er klar?

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

esioul

HFB skriver:

Vores forældre og søskende har fået nyheden samt min bedste veninde. Min kærestes bedste ven ved det dog ikke endnu, og jeg bliver ved med at spørge min kæreste, om han ikke snart skal fortælle det til sin ven.
Min kæreste virker ikke sikker og kommer med (føler jeg) en masse undskyldninger for ikke at få taget knoglen og ringet til sin ven. Jeg ved at min kæreste er glad, men spørgsmålet er bare om jeg burde holde k*ft og give min kæreste plads og rum til at fortælle det når han er klar?

Hvad siger I?

Kan næsten regne ud du ikke er så langt henne.

Jeg synes det er fornuftigt at vente til efter NF.

Anmeld

20. marts 2014

*Mor Til Albert*

esioul skriver:

Kan næsten regne ud du ikke er så langt henne.

Jeg synes det er fornuftigt at vente til efter NF.

Jeg er 7+0 i dag. Jeg kan sagtens se det kloge i at vente, men vi valgte at fortælle de nærmeste om det, hvis der nu skete noget. Så kunne vi få støtte, trøst og omsorg fra vores familier.

Anmeld

20. marts 2014

Eliza

Nogle gange er mænd bar lidt sløve.
Min mand har endnu ik fortalt sin fætter (som han er meget tæt med)
At vi venter barn nr 2 sammen.
Nå ja. Han ender nok med at blive overrasket, for jeg har termin og 2,5 uge
Hop op og fald ned på det.

Anmeld

20. marts 2014

*Mor Til Albert*

Tja, det er nok også dér at jeg er kommet til.  - Jeg hopper op og falder ned

Anmeld

20. marts 2014

Mor til Ella

HFB skriver:

Hvad siger I?

De fleste mænd har altså bare ikke den samme lyst til at råbe det til hele verdenen

De har ofte lidt svært ved at forholde sig til det, hvilket jeg godt kan forstå, han føler jo ikke det du føler i kroppen.

Lad være med at spørg til det, det er hans ven, han fortæller det når han har lyst

Jeg er i uge 29, og der er da stadig nogle af dem vi ikke ser så ofte han ikke har fortalt det til, ved ikke engang om chefen og kolleger ved det endnu

Anmeld

20. marts 2014

et-ønske

Jeg synes du skal lade ham være, han skal nok fortælle det når han er klar
Husk det er dig der mærker alle forandringerne på din krop, og følelserne vælter rundt.
For ham er det stadig temmelig uhåndgribeligt

Anmeld

20. marts 2014

modesty

Hvad siger I?

Jeg ville blande mig fuldstændigt udenom. 

EDIT: Hov, så lige at du kun er 7+. Ja, så ville jeg da helt bestemt ikke sige noget.

Anmeld

20. marts 2014

AnonymMor

HFB skriver:

Hvad siger I?

Det er vel op til ham hvornår han har lyst til at fortælle nyheden til kammeraten  

sys ikke der er nogen grund til at presse ham til det, jeg ville ihvertfald være ret ligeglad om hvornår han ville fortælle det.. 

det er jo stadig meget nyt når du kun er 7 uger henne.. vi annoncerede det bla. først på facebook den dag min datter blev født  

Anmeld

20. marts 2014

lineog4

Min mand har aldrig været den der fortalte det til nogen bare for at fortælle det, var vi sammen med dem og maven kunne ses  opdagede de det jo nok var hans device.

Var egentlig lidt skuffet de første par gange og følte han ikke var glad for det, men det handlede jo bare o. Ham ikke havde behovet og måske og følte det var akavet.

Jeg har aldrig presset ham på det punkt. Og i uge 7 tænker jeg han måske ikke har behov for sikkerhedslinen på samme måde som du har. Og derfor bare venter til de er sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.