2 værelses og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

tarkoflen

Vi bor i en to værelses med vores datter på knap et år. Jeg er ved at blive vanvittig! Men det er mest fordi min kæreste er både kaffe og computernørd og shit det fylder meget det hele! Hvis han ikke havde disse to hobbys, tror jeg faktisk ikke det ville være et problem...

Thea har seng i soveværelset, og et par skuffer med tøj. Vi har puslepuden stående bag døren i køkkenet og bruger køkkenbordet til at pusle hende på, da der ikke er plads til noget i badeværelset. Vi har en skuffe i køkkenet til diverse pusle ting.

I stuen har hun et legetæppe og sine legesager. Vi har sådan et lille kurvehus som er et komfur til nogle af hendes ting og så har vi nogle spiralkurve fra ikea også,

Det fungere fint, og hvis l ikke har nogen hobbyer der fylder helt vildt, så tror jeg slet ikke det noget problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Mortil223

vi bor en 2 værelses med en på 1½ år

vi har tremmeseng ved siden af vores seng, 2 kasser hvor legetøj obevares i stuen, sengetøj og tøj i klædeskabet og pusleplads på badeværelset

Det fungere fint, den eneste grund til vi sælger vores er vi venter igen, og der bliver det for klemt

har vist ikke nogle billeder der rigtig viser vores indretning

Anmeld

20. marts 2014

Mettefpigen

Jeg boede med bassen i en 2værelses til han var 4 måneder og det kunne jeg slet ikke holde ud.... havde ingen plads til hans ting....

Anmeld

20. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Isabella_mor skriver:

Vi har boet i en 2 værelses lejlighed med vores søn i lidt over 3 år. Det har fungeret, men det har bestemt ikke været sjovt. Vi har sovet på sovesofa i 3 år, og jeg er ved at være træt af det. Nu venter jeg vores 2. Barn, så nu skal vi altså bo i noget større. 

Så Vi har sat vores lejlighed til salg. så hvis du vil se billeder af den kan jeg godt sende dig et link til mægleren.  

Ih Er jeg den eneste der lige er gået glip af, af i venter nr 2, eller har jeg guldfiske hjerne og bare ik ka huske det?? X

Anmeld

20. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det første år var vores lejlighed også en to værelses. Vi havde tremmeseng og puslebord i soveværelse. 

Stuen fik et fint legehjørne. Det fungerede rigtig fint

Da han blev et år blev vi enige om at sætte en væg op da vores stue var stor nok til at kunne dele den. Så fik vores dreng soveværelset og vi fik det lille værelse der kom ud af stuen. Nu har vi en til på vej som kommer til at have tremmeseng i vores minisoveværelse og på er tidspunkt dele værelse med sin bror. 

Han brugte ikke sit værelse så meget. Det kom så småt efter han er blevet to år. Så er sikker på det nok skal gå for jer 

Anmeld

20. marts 2014

Loa

mrhl skriver:

Vi bor i en toværelses med vores datter på 3 mdr, og det regner jeg med at vi bliver ved med i mindst et år, og nok lidt mere.

Vi har indrettet os sådan, så vi har lavet soveværelse i det store rum (som ellers er stuen), så der er plads til klædeskab, vores seng, tremmeseng, pusleplads og kommoder osv. og så har vi en lidt lille stue, hvor hun dog også har fået et "legehjørne"....
Indtil videre fungerer det glimrende, men kan sagtens forestille mig at det bliver trangt jo ældre hun bliver.

Ej det lyder godt nok smart, har du mod på at vise billeder?

Anmeld

20. marts 2014

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Ih Er jeg den eneste der lige er gået glip af, af i venter nr 2, eller har jeg guldfiske hjerne og bare ik ka huske det?? X

Det ved jeg sørme ikke. det kan godt være  

Anmeld

20. marts 2014

JacobsMoar

Vi boede i en to-værelses indtil vores søn var ca 10 mdr, vi blev vanvittige ! Vi havde slet ikke plads nok til vores tøj så det var til dels i skabet i soveværelset og i en kommode på repoen.. Puslebord i soveværelset og kasser med legetøj i stuen..
Vi flyttede til et hus hvor sønnen kunne få sit eget værelse og pusleplads på badeværelset, ved siden af rindende vand, det var fantastisk !!

Anmeld

20. marts 2014

MorDk

Vi boede i en lille 2 værelses lejl. da vi fik vores søn. Det fungerede helt fint. Legehjørne i stuen da det blev aktuelt. og han fik værelse som 1 årig og vi rykkede i stuen. Men det behøver man jo ikke. Man kan sove sammen. Det vigtigste er at se muligheder frem for begrænsninger. 

Anmeld

20. marts 2014

MorDk

Vi havde pulseplade til tremmesengen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.