2 værelses og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
20 svar
4 synes godt om
19. marts 2014

oktober2014

Hejsa.

Er der andre herinde der bor i en 2 værelses med en baby? Vi bor lige pt i en 1 værelses men har måske fået os en 2 værelses, men hvordan fungerer det med baby?  Vi ville først kunne få noget større ved en 1-2 års alderen. Og er der nogle der vil sende et billede af deres lejlighed og hvordan det fungerer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Lykke:)

oktober2014 skriver:

Hejsa.

Er der andre herinde der bor i en 2 værelses med en baby? Vi bor lige pt i en 1 værelses men har måske fået os en 2 værelses, men hvordan fungerer det med baby?  Vi ville først kunne få noget større ved en 1-2 års alderen. Og er der nogle der vil sende et billede af deres lejlighed og hvordan det fungerer? 

Vi bor i toværelses med vores søn.

Alle hans ting står i soveværelset og kommoder i stuen. Det fungerer helt fint her!

Anmeld

19. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi boede i en 2'er da vi fik vores søn. Flyttede da han var 6mdr, men vi kunne  sagtens have blevet der til han var 1-1,5år  

vi havde hans seng og kommode i soveværelset, pusleplads på badeværelset, en bedroller under sengen til legetøj der ikk var i brug endnu, og så et legetæppe og legetøj i en kasse i stuen.  

Anmeld

19. marts 2014

Marts<3

Vi bor i en 2 værelses med en 2 årig... Og jeg er ved at blive vanvittig...

Anmeld

19. marts 2014

Isabella_mor

Vi har boet i en 2 værelses lejlighed med vores søn i lidt over 3 år. Det har fungeret, men det har bestemt ikke været sjovt. Vi har sovet på sovesofa i 3 år, og jeg er ved at være træt af det. Nu venter jeg vores 2. Barn, så nu skal vi altså bo i noget større. 

Så Vi har sat vores lejlighed til salg. så hvis du vil se billeder af den kan jeg godt sende dig et link til mægleren.  

Anmeld

19. marts 2014

oktober2014

Isabella_mor skriver:

Vi har boet i en 2 værelses lejlighed med vores søn i lidt over 3 år. Det har fungeret, men det har bestemt ikke været sjovt. Vi har sovet på sovesofa i 3 år, og jeg er ved at være træt af det. Nu venter jeg vores 2. Barn, så nu skal vi altså bo i noget større. 

Så Vi har sat vores lejlighed til salg. så hvis du vil se billeder af den kan jeg godt sende dig et link til mægleren.  

Kunne i ikke have seng og tremmeseng sammen? Vil meget gerne se det 

Anmeld

19. marts 2014

oktober2014

Er der slet ikke andre der har billeder? 

Anmeld

19. marts 2014

Enskønhed14

Jeg kan ikke tage nogle billeder før i morgen eller fredag, men jeg bor i en 2 værelses med en stor hund. (Stadig gravid)

der er 3 skabe i soveværelset også har jeg yderligere købt 2 bedrolers til lille pigens tøj, (de står under tremmesengen).

Også i stedet for at have et kæmpe pusle bord stående har jeg en pusleplade der kan ligge ovenpå tremmesengen

Derudover er der et lille pulterrum hvor legetøjet står, badekar, autostol og tøj til når hun bliver ældre. 

I stuen og køkkenet der er "samlet" har jeg indrettet det sådan at der er masser af gulvplads til når hun begynder at kravle. Og at man kan bevæge sig frem og tilbage 

Anmeld

19. marts 2014

Clisolka

Hejsa.

Jep, jeg bor i en 2 vær - med en pige på 3½ OG en baby  De første 3 år sov hun med os i soveværelset, og det har hun nu overtaget, hvor vi er flyttet i stuen med lillebror. 

Billeder får du nu ikke 

Anmeld

19. marts 2014

mrhl

Vi bor i en toværelses med vores datter på 3 mdr, og det regner jeg med at vi bliver ved med i mindst et år, og nok lidt mere.

Vi har indrettet os sådan, så vi har lavet soveværelse i det store rum (som ellers er stuen), så der er plads til klædeskab, vores seng, tremmeseng, pusleplads og kommoder osv. og så har vi en lidt lille stue, hvor hun dog også har fået et "legehjørne"....
Indtil videre fungerer det glimrende, men kan sagtens forestille mig at det bliver trangt jo ældre hun bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.