Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CAWI skriver: Panodil og næsespray kan tage det værste.Men hvis det fortsætter over flere dage, og gør meget ondt (altså i bihulerne) så ville jeg ringe til lægen, for at få noget penicillin til at tage det med God bedring
Panodil og næsespray kan tage det værste.Men hvis det fortsætter over flere dage, og gør meget ondt (altså i bihulerne) så ville jeg ringe til lægen, for at få noget penicillin til at tage det med God bedring
Mange tak
nå må jeg se hvordan jeg har det i morgen efter jeg tager næsesprayen inden jeg går i seng...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emschen09 skriver: Jeg har ofte haft bihulebetændelse.De sidste par gange, har jeg taget en vaskeklud med meget varmt vand henover næsen/under øjnene. Det har hjulpet rigtig meget God bedring
Jeg har ofte haft bihulebetændelse.De sidste par gange, har jeg taget en vaskeklud med meget varmt vand henover næsen/under øjnene. Det har hjulpet rigtig meget God bedring
det lyder som et godt råd nu har jeg taget næsesprayen 2 gange og min næse er så stoppet og har ondt i panden og lugter langt væk af betændelse så må se i morgen om jeg skal kontakte lægen eller ej.. for gider ikke blive ved med at have det så dårligt mit hoved følelse helt forkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128