bihulebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. marts 2014

B&J

ja det er mit kæmpe spørgsmål

jeg har aldrig haft bihulebetændelse men har lagt syg i 3 dage nu med høj feber og ondt over alt self en virus. men i de 3 dage har min næste være stoppet totalt har ikke kunne få noget ud. det mærkes som om der sidder en kæmpe krop og mit hoved er så tungt og gør ondt nogle råd.

og ja jeg kan tage til lægen men har ikke meget lyst til at gå til lægen må jeg indrømme når jeg ikke har det særlig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
B&J skriver:

jeg har aldrig haft bihulebetændelse men har lagt syg i 3 dage nu med høj feber og ondt over alt self en virus. men i de 3 dage har min næste være stoppet totalt har ikke kunne få noget ud. det mærkes som om der sidder en kæmpe krop og mit hoved er så tungt og gør ondt nogle råd.

og ja jeg kan tage til lægen men har ikke meget lyst til at gå til lægen må jeg indrømme når jeg ikke har det særlig godt

Har haft det 2 gange.. 

den ene gang i en ferie hvor jeg ringede til vagtlægen - panodil og næsespray sagde han til mig..? 

Anmeld

19. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jegvhar engang haft pande/bihule betændelse og det gjorde så ondt. Følte at mit hovede var ved at explodere, havde pludselig 40 i feber, og var sikker på at jeg var døden nær! Fik pencelin for det, hvilket ik virkede, så efter 3 dage kom jeg på noget andet, hvilket virkede. 

Rigtig god bedring! X

Anmeld

19. marts 2014

B&J

Problembarnet skriver:

Har haft det 2 gange.. 

den ene gang i en ferie hvor jeg ringede til vagtlægen - panodil og næsespray sagde han til mig..? 

jeg har bedt min kæreste om at købe en næse spray med hjem.

har aldrig prøvet sådan en og er aldrig syg så må indrømme syntes bestemt ikke det er sjovt mere nu...

Anmeld

19. marts 2014

B&J

StineW79 skriver:

Jegvhar engang haft pande/bihule betændelse og det gjorde så ondt. Følte at mit hovede var ved at explodere, havde pludselig 40 i feber, og var sikker på at jeg var døden nær! Fik pencelin for det, hvilket ik virkede, så efter 3 dage kom jeg på noget andet, hvilket virkede. 

Rigtig god bedring! X

min feber svinger også alt fra, 38,7 og 39,9 og mit hoved gør såååå ondt... og jeg kan kun puste klart snot ud ja undskyld men det er bare ingen ting der kommer ud men føler der sidder en kæmpe prop i næsen og hovede 

Anmeld

19. marts 2014

ngmw

Ligger med det samme som dig nu her men er bange for at jeg også har en lille snert af lungevetæbdelse på vej, for det gør så ondt når jeg trækker vejret :/ øv øv. Men skal til læge kl. 14 og er spændt på at høre, hvad de siger?!  

god bedring ..

Anmeld

19. marts 2014

B&J

ngmw skriver:

Ligger med det samme som dig nu her men er bange for at jeg også har en lille snert af lungevetæbdelse på vej, for det gør så ondt når jeg trækker vejret :/ øv øv. Men skal til læge kl. 14 og er spændt på at høre, hvad de siger?!  

god bedring ..

jeg har kun en smule ondt når jeg synker, men jeg er bare så ked af det fordi jeg er syg og har en lukke vagt i morgen er dog aldrig syg men jeg føler mig så dum når jeg ringer og siger jeg er syg har fået en næsespray og den har lindret lidt i hoved så håber kun det kan blive bedre

og håber lægen kan hjælpe dig og god bedring til dig

Anmeld

19. marts 2014

wamse

God bedring søde

Jeg har prøvet flere gange at have pandehule betændelse og har prøvet nogle gang at have kæbehule betændelse. Så jeg ved at det er slemt for dig

Anmeld

19. marts 2014

B&J

wamse skriver:

God bedring søde

Jeg har prøvet flere gange at have pandehule betændelse og har prøvet nogle gang at have kæbehule betændelse. Så jeg ved at det er slemt for dig

jamen hoved skriger virkelig HJÆLP!!!!

og mange tak søde

Anmeld

19. marts 2014

CaWi

B&J skriver:

Panodil og næsespray kan tage det værste.
Men hvis det fortsætter over flere dage, og gør meget ondt (altså i bihulerne) så ville jeg ringe til lægen, for at få noget penicillin til at tage det med

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.