Lige en afstemning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i gå ned i Brugsen og klage over kødet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.053 visninger
13 svar
7 synes godt om
18. marts 2014

sandramor

Blev lidt inspireret af skala.fm som Idag talte om det med at købe et par bøffer i Brugsen og så opdage når man skal spise dem at der er sener i kødet og de derfor er seje.... Og blev selv ringet op af dem for at fortælle hvad jeg ville gøre i sådan en situation

hvad ville i gøre i sådan en situation??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Glad Giraf

sandramor skriver:

Blev lidt inspireret af skala.fm som Idag talte om det med at købe et par bøffer i Brugsen og så opdage når man skal spise dem at der er sener i kødet og de derfor er seje.... Og blev selv ringet op af dem for at fortælle hvad jeg ville gøre i sådan en situation

Nej det ville jeg godt nok ikke, ville føle mig komplet åndssvag og stå der med mine spiste bøffer og kræve nogle nye

Ville nok heller ikke tro det var muligt at få dem byttet/penge retur, da alle og enhver jo kan komme og sige at der var sener i kødet... Det er jo svært at bevise når de er spist

Anmeld

18. marts 2014

stjernehimmel

Jeg har skrevet ja... 

men jeg ville hive fat i slagtermesteren hvis der er tilknyttet en og forklare ham hvordan kødet var.... Noget kød får de jo fra hilton(dette har de ikke indflydelse på men kan klage over kvaliteten) er det fra deres egen slagter skal han også ha det af vide.... 

Vi havde købt steg for noget siden... detvar simpelthen så ring kvalitet, ingen tvivl om at det var fra en gammel so... dette var fra Hilton.... slagtermesteren hev straks en og prøvede at tilberede den og gav os ret... ALT kødet fra den omgang blev hevet ud fra disken.... det var ganske enkelt uspiseligt.....

Jeg har selv arbejdet i butik/brugs og vi var rigtig glade for at kunderne kom.. så vi kunne tag det til os, og få tilfredse kunder....

Anmeld

18. marts 2014

Maja_4000

Jeg har stemt blank men kan fortælle at der er en del som gør det.. Arbejder selv i butik, og vi har selvfølgelig ikke sejt kød men man kan jo være uheldig! Og der er en del som siger det.. Ikke altid fordi de forventer at få noget andet, men bare for at gøre opmærksom på det

Anmeld

18. marts 2014

sandramor

Jeg har også selv stemt nej... Af den årsag at jeg selv mener af noget kød er der altså bare sener i da der jo er sener på en ko.... Og mange sener sidder inde i kødet og så kan man jo ikke rigtig gøre noget ved det.. 

Hvis det derimod smagte dårligt ville jeg ikke være bleg for at gå med med det igen... Det har jeg engang gjort med en hamburgerryg der smagte virkelig virkelig dårlig 

Anmeld

18. marts 2014

ano14316

sandramor skriver:

Ville ikke klage over en sene, men ville klage over kød der blev sejt og hårdt, ved korrekt tilberedning, da det er dyret der så har været stresset..

Anmeld

18. marts 2014

tarkoflen

Jeg ville gøre opmærksom på at de bøffer jeg havde købt ikke var i orden, hvis der var mørhedsgaranti på som mange har. Og alt efter hvilken udskæring der er tale om, så skal det jo ikke være sejt!

Jeg køber af princip kun bestemte udskæringer, fordi jeg ikke gider sejt kød og hvis det så alligevel er sejt, så skal butikken da vide det.

Jeg forventer dog ikke at få nye bøffer

Anmeld

18. marts 2014

sandramor

tarkoflen skriver:

Jeg ville gøre opmærksom på at de bøffer jeg havde købt ikke var i orden, hvis der var mørhedsgaranti på som mange har. Og alt efter hvilken udskæring der er tale om, så skal det jo ikke være sejt!

Jeg køber af princip kun bestemte udskæringer, fordi jeg ikke gider sejt kød og hvis det så alligevel er sejt, så skal butikken da vide det.

Jeg forventer dog ikke at få nye bøffer

Ja jeg har det lidt lige sådan.... Jeg køber altid kun bestemte typer bøffer som jeg ved altid er møre 

Men en ja jeg kan sagtens se det med at hvis der er mørhedsgaranti på så er det ikke okay når de så er sejere end gummi 

Anmeld

18. marts 2014

betski

ano14316 skriver:

Ville ikke klage over en sene, men ville klage over kød der blev sejt og hårdt, ved korrekt tilberedning, da det er dyret der så har været stresset..

Dét må du altså lige forklare lidt mere om? Kødet er sejt fordi dyret var stresset? Mig bekendt kan der være rigtig mange årsager til at kødet er sejt. Det kan jo feks "bare" være skåret forkert.

Anmeld

18. marts 2014

Miss Church

sandramor skriver:

Det ville jeg ikke, men hvis det fx var dårligt og surt, kunne jeg godt finde på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.