Halsbrand hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
18 svar
3 synes godt om
18. marts 2014

mpr

Hej lider på nuværende tidspunkt ekstremt af halsbrand, i går oplevede jeg for første gang halsbranden både brænde i bryst og øverste ryg/skulder mens det brændte i halsen, og det brændte så meget at jeg simpelthen gik ud og kastede op...

Synes det er monster ubehageligt har det ikke hele dagen men i perioder af døgnet har jeg det og så kommer det i små intervaller hvor det kommer og går i op til en time.. Det kan både være når jeg står, går, sidder, og ligger...

Kan man ikke gøre et eller andet? Kan slet ikke holde fokus på hvad jeg laver når det kommer fordi det er så ubehageligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

For nogen hjælper det at drikke mælk eller spise mandler. Ellers så synes jeg du skal høre lægen ad, om der ikke er et eller andet du kan få for det. - Det ved jeg nemlig der er, aner bare ikke hvad det hedder, eller noget

Anmeld

18. marts 2014

L&V

Chel1992 skriver:

Hej lider på nuværende tidspunkt ekstremt af halsbrand, i går oplevede jeg for første gang halsbranden både brænde i bryst og øverste ryg/skulder mens det brændte i halsen, og det brændte så meget at jeg simpelthen gik ud og kastede op...

Synes det er monster ubehageligt har det ikke hele dagen men i perioder af døgnet har jeg det og så kommer det i små intervaller hvor det kommer og går i op til en time.. Det kan både være når jeg står, går, sidder, og ligger...

Kan man ikke gøre et eller andet? Kan slet ikke holde fokus på hvad jeg laver når det kommer fordi det er så ubehageligt....

Det led jeg os frygteligt meget af her 2. gang så jeg drak 2 L mælk og spiste afsindige mængder mandler og alminox men det gik ikke helt væk af den grund men hjalp lidt.. Der ud over var jeg meget påpasselig med fed og krydret mad

Anmeld

18. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved ikk om man kan få noget der "kurerer" permanent, men under min graviditet døjede jeg også super meget med det. Jeg drak galieve, det kan fåes portionsvis så man kan tage et par med i tasken.

Anmeld

18. marts 2014

siw84

Da jeg led under det med den første spiste jeg noget der hed Balancid. Vi virkede og havde en god smag af mint. Plus de ikke er ret dyre.

Anmeld

18. marts 2014

mpr

Kan man godt få halsbrand før man ved man er gravid? :p Har nemlig først testdag om en uge :p

Men tak for de gode råd, må prøve at holde mig til knapt så krydret og fed mad og drikke en masse mælk Kan cashew nødder også hjælpe? Synes mandler gør en så tør i munden ?

Anmeld

18. marts 2014

ano14316

Balancid eller alminox taget det...
Hvis man er så heldig også at døje lidt med forstoppelse kan man tage magnesia..

Anmeld

18. marts 2014

Leneur

Chel1992 skriver:

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det henne men prøv at lægge dig til at sove på venstre side. Det er svært når man er vant til at ligge på højre men jeg blev meget forbavset over at det virkede på mig...

Anmeld

18. marts 2014

mpr

Leneur skriver:

Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det henne men prøv at lægge dig til at sove på venstre side. Det er svært når man er vant til at ligge på højre men jeg blev meget forbavset over at det virkede på mig...

Sådan når man får halsbrand eller generelt om aftenen når man skal sove?

Anmeld

18. marts 2014

Clisolka

Chel1992 skriver:

Jeg skal helst undgå for fed og krydret mad - ellers er halsbranden der lige med det samme  Hvis det går galt, så kan en balancid redde natten  Det er typisk om aftenen halsbranden kommer, og nej, jeg er ikke gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.