Emmalie 4 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

Karla

BigHope13 skriver:

Nøj hvor er hun bare en lækkermås
Og hvor er hun bare dygtig
Det helt vildt at tænke vores små pus bliver så hurtigt store, synes jo det var i går vi hver især havde termin, men ja som du siger så føles det også bare som om de har været her altid,

Tusind tak
Nej, jeg kan slet ikke forstå at hun bliver 4 måneder i dag. Og alt det hun kan, min lille baby er vist forsvundet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Karla

Bettina90 skriver:

Hvor ser hun bare skøn ud

Tusind tak hun er også virkelig herlig

Anmeld

18. marts 2014

Karla

M_V skriver:

Så bedårende

Tusind tak

Anmeld

18. marts 2014

Karla

AnthonsMor skriver:

Hvor er hun  søøøøøøøøød og lillebitte

elsker det billede med den der hue der har "ører" og hun skærer ansigt

Tusind tak

Ja, det er et fantastisk billede af hende hun havde lige en periode, hvor hun lavede det ansigt stort set alt den tid hun var vågen

Anmeld

18. marts 2014

AnthonsMor

Karla skriver:

Tusind tak

Ja, det er et fantastisk billede af hende hun havde lige en periode, hvor hun lavede det ansigt stort set alt den tid hun var vågen

Hahaha hvor sjovt!

Anmeld

20. marts 2014

Babydrøm

Karla skriver:

Imorgen bliver vores lille prinsesse 4 måneder.
Kan slet ikke forstå, at der allerede er gået 4 måneder, men samtidig føler jeg bare, at hun har været her hele tiden.

Alt kører som det skal. Hun er en lille forsigtig men meget nysgerrig lille pige. Hun elsker at være med sin mor på shopping
Hun er rigtig stærk og holder hovedet 100% selv nu. Det er kun når hun bliver en smule træt, at hun putter hovedet ind til vores bryst. Hun vil rigtig gerne stå på sine ben, og hoppe op og ned. Hun elsker at lege med sit legetøj nu, og det bliver godt og grundig undersøgt.

Hun triller fra mave til ryg, og kæmper ihærdigt for at komme den anden vej også. Det har hun gjort i en måneds tid, så nu må den snart være der

Vi går til babysvømning og babysalmesang, og det elsker den lille prinsesse.

Hun bliver fortsat fuldammet, og det har jeg planer om at fortsætte med til hun bliver 5-6 måneder.

Hun sover godt, og er i det hele taget bare en dejlig nem baby.

Vi kan se en kæmpe udvikling i hendes personlighed. Hun er en dejlig mild og glad pige, som glædeligt deler smil ud. Men samtidig har hun også en smule temperament (stammer nok fra mor her) og hun råber op, hvis der er noget hun ikke er tilfreds med

Hun er stadig en lille slank pige på 5,9 kg og 65 cm, men hun er lige som hun skal være

Der er vist ikke så meget andet at fortælle - alt kører som det skal
Så nu kommer der så lige lidt billedspam fra den sidste måneds tid

Hvor er hun sød

Anmeld

20. marts 2014

Karla

AnnL skriver:

Hvor er hun sød

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.