sengetid for 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

Chris86

Rinepigen skriver:

altså det sker at vi kan få hende til at powernappe om eftermiddagen men så er det med skrig og skrål og lad mig sig det sådan at YDERST sjælden at det er med positiv effekt hvis vi lægger hende om eftermiddagen.. hun er simpelthen for nysgerrig til at lade sig falde hen  

så vil hun hellere køre sig selv helt derud hvor hun nærmest går ud som et lys når kl rammer 18.00 

og som jeg os skrev til en anden så synes jeg hun konstant er træt i løbet af dagen fordi hun ikke sover nok.. hun sover lige pt 30 min til 1 time maks pr lur hvilket resultere i at hun i løbet af en dag fra 5.30 - 18.00 ca sover ca 2 timer  når hun vågner om morgen kl 5.30 går der ca en halv time så begynder hun allerede at gnide sig i øjnene 

Sover hun ude?
Hvis vores børn har sovet inde, så sover de nemlig kun korte lure...
men tja, ved vist ikke helt hvad man kan gøre ved det.. vi har været heldige med vores børn og deres soverytme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

AnonymMor

Babymor1013 skriver:

Jeg synes det lyder som en ok rytme 

Det er den samme rytme vi har kørt med Bella siden hun var nyfødt (3,5 år nu). Nogle dage vil hun selv i seng kl. 18 - i går kom hun f.eks. i seng kl. 17 og stod først op her til morgen kl. 06. Hun har skippet middagsluren nu, så nogle dage er hun ret træt 

Lillebror på 6 mrd. lægger vi kl. 19, så får han sin natflaske ved 23-tiden og han sover videre til 07 

tusind tak for hjælpen vi fortsætter rytmen sådan da jeg kan se der er flere der køre samme rytme  

Anmeld

17. marts 2014

AnonymMor

Chris86 skriver:

Sover hun ude?
Hvis vores børn har sovet inde, så sover de nemlig kun korte lure...
men tja, ved vist ikke helt hvad man kan gøre ved det.. vi har været heldige med vores børn og deres soverytme

ja hun sover de 2 lure om dagen ude i hendes barnevogn

Anmeld

17. marts 2014

Chris86

Rinepigen skriver:

ja hun sover de 2 lure om dagen ude i hendes barnevogn

tja det lyder jo til, at hun godt kunne trænge til mere søvn, når nu hun er så træt... men hvordan den skal klares har jeg vist ikke tips til

Anmeld

17. marts 2014

AnonymMor

Chris86 skriver:

tja det lyder jo til, at hun godt kunne trænge til mere søvn, når nu hun er så træt... men hvordan den skal klares har jeg vist ikke tips til

nej der er vel ikke andet at gøre end at se tiden an og håbe hun enten sover lidt mere eller bliver lidt mere frisk på trods at søvnen  

men du skal have tak for du gad at tage dig til til at hjælpe alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.