hvor mange er gravide og ryger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
11 svar
35 synes godt om
16. marts 2014

Anonym trådstarter

Nu tænker jeg bare efter at ha læst en masse tråde på andre baby sider, hvor mange smøger ryger i om dagen og i så fald kunne i holde op eller har i prøvet at stoppe grundet graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Starfish

Anonym skriver:

Nu tænker jeg bare efter at ha læst en masse tråde på andre baby sider, hvor mange smøger ryger i om dagen og i så fald kunne i holde op eller har i prøvet at stoppe grundet graviditet? 

Jeg røg ca 5-10 smøger om dagen og jeg stoppede øjeblikkeligt da jeg opdagede at jeg skulle have min datter i sin tid. Det er nu 4 år siden jeg blev gravid med hende og jeg har ikke røget siden.

Anmeld

16. marts 2014

maria_wlt

Starfish skriver:

Jeg røg ca 5-10 smøger om dagen og jeg stoppede øjeblikkeligt da jeg opdagede at jeg skulle have min datter i sin tid. Det er nu 4 år siden jeg blev gravid med hende og jeg har ikke røget siden.

Det kunne være godt for alle hvis alle bare kunne det

Anmeld

16. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg røg en del og stoppede straks da jeg fandt ud af at jeg var gravid. 

Anmeld

16. marts 2014

Michella2

Røg 10-15 smøger om dagen.. Men efter jeg fandt ud af graviditeten, kvittede jeg smøgerne, med en kold tyrker 

Har været 100% røgfri siden 1. August, og har termin d. 28 marts 

Jeg takker samtidig kvalmen og al ubehaget i starten af graviditeten, for mit røg stop 

Anmeld

16. marts 2014

lineog4

Jeg stoppede ikke fordi jeg var gravid - blev det 4 mnd efter. Men jeg røg over 20 om dagen og stoppede først med plaster i 3 dage men svulmede op med vand og tog så en kold tyrker. I denne måned er det 12 år siden jeg røg min sidste cigaret og kan faktisk slet ikke forstå hvorfor jeg røg 

Anmeld

16. marts 2014

Blop2

Jeg røg 15-20 smøger om dagen. Fandt ud af, at jeg var gravid men havde rigtig svært ved, at stoppe så skar ned på forbruget til omkring 5-10 stk. om dagen.

Da jeg næsten var 6 måneder henne måtte jeg bare stoppe. Jeg følte, at hver gang jeg tog et sug så sparkede han til mig derinde. (det bildte jeg i hvert fald mig selv ind).

Jeg tog en kold tyrker, og de første 3 dage var forfærdelige, men derefter gik det fremad;o)

Jeg stoppede d. 5 oktober 2011 og har ikke rørt en smøg siden.

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Fedt med så mange indput...jeg er selv næsten 6 mdr. Henne og har bare dunket mig selv i hovedet hver dag med at stoppe.. men jeg kan se jeg ikk er den eneste som stopper sent det er en stor motivation/hjælp for mig. 

Anmeld

16. marts 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Fedt med så mange indput...jeg er selv næsten 6 mdr. Henne og har bare dunket mig selv i hovedet hver dag med at stoppe.. men jeg kan se jeg ikk er den eneste som stopper sent det er en stor motivation/hjælp for mig. 

Den største motivation ville nok være at blive skannet og se din babys reaktion på bare et enkelt hiv, det er simpelthen ikke rart at se dem reagere på en mors indtag af skadelige stoffer - den lille har jo ikke noget valg, og man kunne jo ikke komme i tanke om at ryge den lille i hovedet efter fødslen, men det er jo de samme skadelige stoffer

Anmeld

16. marts 2014

Mie89

Anonym skriver:

Jeg røg omkring 10 smøger dagligt - stoppede den dag jeg testede positivt og har ikke røget en eneste siden  Og jeg satser bestemt også på at jeg aldrig bliver ryger igen ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.