Falske Bryster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2009

BinaMor

jeg sys det er synd kvinder får det lavet.. men jeg forstår dem godt. samfundet er desværre sådan at bryster er et sex symbol (og derfor er langstidsamning også fyfy)

det har også været i mine tanker, da jeg har meget små babser. men kun pga at jeg føler mig forkert ved siden af andre kvinder..
men igen.. jeg har en mand der sys små er lækre end store.. og han syntes jeg er smuk.. det er det vigtigste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Honningblomst

sabina22 skriver:

jeg sys det er synd kvinder får det lavet.. men jeg forstår dem godt. samfundet er desværre sådan at bryster er et sex symbol (og derfor er langstidsamning også fyfy)

det har også været i mine tanker, da jeg har meget små babser. men kun pga at jeg føler mig forkert ved siden af andre kvinder..
men igen.. jeg har en mand der sys små er lækre end store.. og han syntes jeg er smuk.. det er det vigtigste..

Bryster har nu altid været en seksuelt symbol...gennem tiden har det bare været meget forskelligt hvordan de skulle se ud...så det er der jo intet nyt i.
Tilgengæld er det nyt at kvinder kan ændre deres udseende til det de selv synes er smukt og det er da fantastisk og har stor betydning for mange kvinder.
Og amning ødelægger ikke brysterne, så det skal mn nu ikke være bange for...overvægt tilgengæld, det smadrer dem...

Knus..

Anmeld

7. august 2009

Nanna1985

Jeg kender 2 som har fået lave deres bryster større.. Den ene har dem total overdrevet.. 800 ml i hver bryst.. PUHA.. Men hun elsker dem..

Den anden pige jeg kender, hendes er meget naturlige og er virkelig blevet flotte Det er en lille D skål..

Jeg vil selv ha gjort noget ved mine egne bryster, når jeg har pengene til det

Anmeld

7. august 2009

3rollinger

Eva skriver:

Bryster har nu altid været en seksuelt symbol...gennem tiden har det bare været meget forskelligt hvordan de skulle se ud...så det er der jo intet nyt i.
Tilgengæld er det nyt at kvinder kan ændre deres udseende til det de selv synes er smukt og det er da fantastisk og har stor betydning for mange kvinder.
Og amning ødelægger ikke brysterne, så det skal mn nu ikke være bange for...overvægt tilgengæld, det smadrer dem...

Knus..

Jeg ved ikke om amning oedelaegger brysterne. Det er vel et smags spoergsmaal om de er "oedelagte" eller ej. Men jeg er dog ret overbevist om at det aendrer brysternes udseende.

Jeg har aldrig haft de stoerste bryster men har altid vaeret ret glad for dem. Men efter to x amning er de blevet meget mere "tomme" og lidt mere kedelige at kigge paa. Men det er ikke noget jeg ikke kan skjule med et par gode bh'er. Saa jeg kan godt leve med det.

Har en veninde som har faaetstoerre bryster for hvert barn hun har faaet.

Der kan ske saa meget, men de fleste bryster aendrer sig paa den ene eller den anden maade.

Anmeld

7. august 2009

Honningblomst

Trina skriver:

Jeg ved ikke om amning oedelaegger brysterne. Det er vel et smags spoergsmaal om de er "oedelagte" eller ej. Men jeg er dog ret overbevist om at det aendrer brysternes udseende.

Jeg har aldrig haft de stoerste bryster men har altid vaeret ret glad for dem. Men efter to x amning er de blevet meget mere "tomme" og lidt mere kedelige at kigge paa. Men det er ikke noget jeg ikke kan skjule med et par gode bh'er. Saa jeg kan godt leve med det.

Har en veninde som har faaetstoerre bryster for hvert barn hun har faaet.

Der kan ske saa meget, men de fleste bryster aendrer sig paa den ene eller den anden maade.

Men det er ikke amningen men graviditeten der ødelægger fylden for mange...mælkekirtlerne udvider sig og maser fedtvævet i brystet som ikke igen efter amning udvider sig.
Mine blev værre for hver gang...men altså, er man tilfreds med sine bryster, om de er lange, korte, faste, slaskede, store eller små...så er det jo fantastisk...er man ikke, så skal man sørme gøre noget ved det...liver er sgu for kort til at være ked af noget der kan ændres..
Knus..

Anmeld

7. august 2009

3rollinger

Eva skriver:

Men det er ikke amningen men graviditeten der ødelægger fylden for mange...mælkekirtlerne udvider sig og maser fedtvævet i brystet som ikke igen efter amning udvider sig.
Mine blev værre for hver gang...men altså, er man tilfreds med sine bryster, om de er lange, korte, faste, slaskede, store eller små...så er det jo fantastisk...er man ikke, så skal man sørme gøre noget ved det...liver er sgu for kort til at være ked af noget der kan ændres..
Knus..

Ja, okay, det kan vi saa godt vaere enig om. Baade at det er graviditeten og at folk maa goere lige hvad de synes med deres egen kroppe. Baade ved ikke at goere noget, eller at goere alt det de kan komme i tanke om. Jo flere tilfredse mennesker der findes, jo bedre

Anmeld

7. august 2009

Honningblomst

Trina skriver:

Ja, okay, det kan vi saa godt vaere enig om. Baade at det er graviditeten og at folk maa goere lige hvad de synes med deres egen kroppe. Baade ved ikke at goere noget, eller at goere alt det de kan komme i tanke om. Jo flere tilfredse mennesker der findes, jo bedre

Helt enig....og jo fllere tilfredse, jo færre er der der går op i hvad andre gør mener og synes...tror jeg. Er man tilfreds med sig selv og sit liv er det mindre interessant hvad naboen gør og hvordan-smiler
Knus Eva

Anmeld

7. august 2009

Miamaja

Renée88 skriver:

Jeg er helt enig med dig i, at hvis de ser overdreven falske ud, så er de ikke pæne... Men hvis man virkelig er ked af sine bryster, og gerne vil ha dem større, så synes jeg det er helt iorden at få dem lavet, så længe de passer til ens krop osv..

Jeg har selv en meget stor barn, brugte en G og H før min graviditet og jeg er oppe i en I nu. Jeg vil gerne have mine mindre da jeg er ked af den store størrelse. Ikke så meget pga rygsmerter - eller fordi de hænger. For på trods af størrelsen sidder de ganske godt.. Men jeg er træt af at det er så svært at finde både undertøj og tøj der passer - en ren jungle...

Det er ikke fordi dem jeg saa, havde faaet dem lavet overdrevent store. Jeg tror moden indenfor det har aendret sig , ogsaa i USA. Det er ikke de kaempe balloner man ser mere. Dem jeg saa hos de fleste var vel omkring en lille C skaal. I str var de fine nok og passede til kroppen. ikke for store og ikke for smaa, men det overraskede mig at man stadig kunne se, de var falske alligevel og at de ikke bevaegede sig med kroppen paa samme maade som naturligt fedtvaev gor.

Det kunne man tydeligt se, naar folk rendte rundt i bikinis. de naturlige aendrede facon hele tiden og fulgte med kroppens bevaegelser.

Anmeld

7. august 2009

BinaMor

Eva skriver:

Knus..

det var ikke at amning ødelagde dem.. men at folk ser negativt på det

Anmeld

7. august 2009

Muffinmus

DK skriver:

Pyhhh altså. Jeg mener helt sikkert at hvis man ingen, som i INGEN bryster har, så må silikone komme fra himlen!Min kæreste elsker silikonebryster og synes at de stritter på en super flot måde! Jeg kan ikke lide at man kan se de er fake. Jag kan også synes de er vildt flotte, men det er bare.... tja... altså. De er jo fake ikke?

Den eneste grund til jeg ikke selv vil have dem lavet, er fordi at man kan se de er fake. Præcis som du skriver. Jeg skal være advokat engang, og kan sgu ikke rende rundt og svinge med fake-bryster og samtidig regne med at blive taget seriøst! 

Måske hvis man engang kan få dem lavet, så man ikke kan se de er falske, så vil jeg helt sikkert overveje det!

Enig i det meste.....også med manden.
Synes også det ser lidt tarveligt ud man kan se dem på lang afstand..og det kan man desværre på langt de fleste.
Min bror har datet piger der har fået nye bryster allerede i en alder af 17 år??????Det er sgu for meget.
Nå, men ville da selv lave dem hvis de så helt tosset ud når jeg er færdig med at få de børn jeg skal have....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.