Falske Bryster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.632 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Miamaja

Jeg var i Sunsplash med gemalen og lille manden.. blandt hundrede mennesker i bikinis og nasten ingen toj paa, saa OVERRASKEDE det mig VILDT meget hvor hurtigt man kunne udpeje dem med de falske forlygter. Synes bare det var helt utroligt saa anderledes de falske bevaeger sig i forhold til de naturlige som folger med kroppens bevaegelser, imens de kunstige ikke rigtig fulgte flexibelt med, men bare stod mystik stille som et par chokerede daadyr Det blev helt en leg.. hvem har falske.

Hvad synes I personligt om de falske bryster. Synes I det kan ses og foles at de er falske? Er I lige glade med om det kan ses de er kunstige, bare de ser godt ud og er den str I vil have eller?

Personligt ville jeg gerne have en str storre, men efter den dag i Sunsplash bekraftede det mig i min mistanke: Det kan ses, de er falske! Og desvaerre saa taenker jeg ikke: wow de er sorme flotte, men de er falske og saadan nogle vil jeg absolut ikke rende rundt med hvis det kan ses.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Tina2

Jeg synes det er meget forskelligt om det kan ses..... Jeg har en gl kollega som fik sine lavet i en C-skål og jeg siger dig, de ser SÅ ægte ud!!!! Virkelig flotte!
Har set hende i bikini og ingen kan se det.... De er meget naturlige at se på og passer til hende.....

Er straks værre med de radmagre piger der får lavet babser i str XXXL... Det ligner jo ingenting.... Og i USA er det jo MEGET værre

Jeg tror det er meget vigtigt at finde en GOD kirurg + at vælge en str der passer til ens krop... Er man en radmager lille nips ser det jo ikke fedt ud med silikonebryster i F-skål

Jeg har et par veninder med silikonebryster og den ene flasher dem rigtig meget i byen, og der er man ikke i tvivl- hun er også en lille overslank nips.....

Den anden er høj og slank og flasher dem overhovedet ikke.... Og der er faktisk ikke ret mange der ved de er lavede...... Og hun har født tre børn... Ser ganske naturligt ud til hende selvom de er rimelig store. Men de passer til hende.....

Så alt i alt tror jeg det er vigtigt med god kirurg og valg af rette str......

Anmeld

6. august 2009

DK

Pyhhh altså. Jeg mener helt sikkert at hvis man ingen, som i INGEN bryster har, så må silikone komme fra himlen!Min kæreste elsker silikonebryster og synes at de stritter på en super flot måde! Jeg kan ikke lide at man kan se de er fake. Jag kan også synes de er vildt flotte, men det er bare.... tja... altså. De er jo fake ikke?

Den eneste grund til jeg ikke selv vil have dem lavet, er fordi at man kan se de er fake. Præcis som du skriver. Jeg skal være advokat engang, og kan sgu ikke rende rundt og svinge med fake-bryster og samtidig regne med at blive taget seriøst! 

Måske hvis man engang kan få dem lavet, så man ikke kan se de er falske, så vil jeg helt sikkert overveje det!

Anmeld

6. august 2009

katrinex4

Har selv fået lavet og de ser IKKE falske ud. Der er ingen der ser at det ikke er nogen jeg er født med. Det kommer meget an på hvordan de så ud i forvejen og hvor meget der er puttet i, om de kommer til at se falske ud.

Anmeld

6. august 2009

Honningblomst

Nu aner du jo ikke hvor mange af dem du synes syner naturlige ikke er det...du kan se dem der ser falske ud, men ikke dem der ser naturlige ud men ikke er det...
Havde jeg bryster jeg var ked af og kunne det hjælpe med lidt i, hvorfor så ikke?
Knus eva...

Anmeld

7. august 2009

Miamaja

katrinex4 skriver:

Har selv fået lavet og de ser IKKE falske ud. Der er ingen der ser at det ikke er nogen jeg er født med. Det kommer meget an på hvordan de så ud i forvejen og hvor meget der er puttet i, om de kommer til at se falske ud.

Maa man sporge hvordan de foles??

Anmeld

7. august 2009

tascia

jeg er ret sikker på at de person som ikke vælger at gå fuldstændig bananas og får lavet et naturligt bryst, ja dem tror jeg ikke du kan udpege!

fordi du gerne vil have en str. større betyder ikke de bliver unaturlige, havde du derimod sagt 3 str. større, tror jeg det var en anden snak.

der er også forskellige måder at få det lavet på , under brystmusklen eller over, og hvad der kommer i har vist også betydning for resultatet.

personligt er jeg heller ikke til dem hvor det stråler langt væk at de er blevet lavet, og jo mere man kan skilte med dem jo bedre (og tror du ikke det er dem du har mødt den dag?)

//Natascia

Anmeld

7. august 2009

katrinex4

Miamaja skriver:

Maa man sporge hvordan de foles??

De er lidt hårdere, men ikke meget

Anmeld

7. august 2009

Halbschön

Miamaja skriver:

Jeg var i Sunsplash med gemalen og lille manden.. blandt hundrede mennesker i bikinis og nasten ingen toj paa, saa OVERRASKEDE det mig VILDT meget hvor hurtigt man kunne udpeje dem med de falske forlygter. Synes bare det var helt utroligt saa anderledes de falske bevaeger sig i forhold til de naturlige som folger med kroppens bevaegelser, imens de kunstige ikke rigtig fulgte flexibelt med, men bare stod mystik stille som et par chokerede daadyr Det blev helt en leg.. hvem har falske.

Hvad synes I personligt om de falske bryster. Synes I det kan ses og foles at de er falske? Er I lige glade med om det kan ses de er kunstige, bare de ser godt ud og er den str I vil have eller?

Personligt ville jeg gerne have en str storre, men efter den dag i Sunsplash bekraftede det mig i min mistanke: Det kan ses, de er falske! Og desvaerre saa taenker jeg ikke: wow de er sorme flotte, men de er falske og saadan nogle vil jeg absolut ikke rende rundt med hvis det kan ses.

Jeg er helt enig med dig i, at hvis de ser overdreven falske ud, så er de ikke pæne... Men hvis man virkelig er ked af sine bryster, og gerne vil ha dem større, så synes jeg det er helt iorden at få dem lavet, så længe de passer til ens krop osv..

Jeg har selv en meget stor barn, brugte en G og H før min graviditet og jeg er oppe i en I nu. Jeg vil gerne have mine mindre da jeg er ked af den store størrelse. Ikke så meget pga rygsmerter - eller fordi de hænger. For på trods af størrelsen sidder de ganske godt.. Men jeg er træt af at det er så svært at finde både undertøj og tøj der passer - en ren jungle...

Anmeld

7. august 2009

LotteGabriella

jeg er helt klart mest til ægte bryster

Bryder mig ikke om når de sidder som 2 halve håndbolde der er syet fast og som ikke bevæger sig ud af flæken, heller ikke når man ligger ned

Min kusine har dog fået lavet nogle rigtig fine nogle, hvor hun kun har fået fyld i, til de lignede dem hun havde inden hun fik børn De er meget naturlige at se og mærke på Den metode som hun har fået dem lavet efter, den kunne jeg godt selv finde på at bruge, hvis jeg er ked af mine bryster når jeg er færdig med at få børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.