barnedåb hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2014

Francisca

Anonym skriver:

Hvis du havde termin midt i november, hvornår ville du så afholde barnedåb for dit barn?

Nu min datter fra 30maj 2012 og blev døbt 9/9 2012 3 måneder gammel.
Jeg har termin 9/9 2014 og vi holder den nok 1/3 2015 da jeg ikke vil holde i hverken december eller januar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Albertsen92

Vanessa er fra 6 november, og vi holdt barnedåb den 2 marts, det var helt perfekt er glad for hun ikke var yngre ihvertfald.

Anmeld

16. marts 2014

GUSO

Jeg ville holde midt i marts tror jeg

Anmeld

16. marts 2014

BigHope13

Anonym skriver:

Hvis du havde termin midt i november, hvornår ville du så afholde barnedåb for dit barn?

Jeg havde termin 2 november 2013, fødte dog først 12 november. Og vi har holdt barnedåb for Thor den 23 februar. Vi ville gerne uden om januar da vi synes det var for meget med alle barsels besøgende,jul og nytår så vi trængte lige til fred og synes selv mellem 3-4 måneder er en perfekt alder for de små dåbsbørn

Anmeld

16. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min er fra start-november, holdt barnedåb midt i april. vi var længe om at beslutte og han skulle døbes eller ej

Anmeld

16. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Vi døbte vores datter, da hun var 2,5 måned, så januar/februar ville jeg gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.