barnedåb hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2014

tarkoflen

Thea var 5 måneder da hun blev døbt og det var perfekt for os. Hun nød festen og hyggede dig med at gå fra arm til arm, men det er jo hvad man er til! Jeg er så glad for vi ventede og jeg tror vi vil gøre det samme en anden gang

Hvis du har termin i november ville jeg under ingen omstændigheder holde det før nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

wamse

min mellemste er fra start oktober, og vi holdt barnedåb sidst i januar
Jeg ville ikke holde noget i december, for det er i forvejen en måned, hvor mange er til mange arrangementer, og jeg synes sagtens man kan vente, hvis termin er i nov.

Anmeld

16. marts 2014

Annemette07

Anonym skriver:

Hvis du havde termin midt i november, hvornår ville du så afholde barnedåb for dit barn?

Julius er født 15 oktober og ham blev døbt 1 december samme år, for vi ville gerne have det "overstået" inden jul så vi ikke også skulle tænke på det. Vi havde valgt datoen før jeg fødte og fortalt familien om det da det jo er julefrokosttid, men da min mand har stor familie så synes vi det ville være træls først at kunne holde barnedåb engang i februar for at der var så mange som muligt som kunne deltage. :-) så han var kun knap 6 uger da han blev døbt :-)

Men var ham født midt/sidst i november ville vi nok have gjort det i februar :-)

Anmeld

16. marts 2014

Mettefpigen

Lukas er fra 3/9 og jeg holdte i feb...

Anmeld

16. marts 2014

LinLin

WAO, er der virkelig ingen ud af 22 som ville vide hvornår de ville afholde barnedåb?

Jeg er da glad for at jeg så ikke helt er blank hvad det angår

Nu er din overskrift ret intetsigende, så man er jo nødt til at klikke ind på tråden hvis man vil se om det er noget man kan hjælpe med

Mine er begge fra start september og er døbt hhv 4. Feb og 27. Marts. (Så den yngste var navngivet inden) jeg synes det var fedt de kunne være med og ikke bare lå og sov hele tiden! Den yngste var så meget "med" til selve dåben at han hylede præsten helt ud af den

Anmeld

16. marts 2014

dpb

Anonym skriver:

Hvis du havde termin midt i november, hvornår ville du så afholde barnedåb for dit barn?

Vores yngste er fra d. 19. november '08 og vi holdte hans dåb d. 04. april '09

Qnuz

Anmeld

16. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Min søn er født 24 november, han skal døbes på søndag den 23 marts

Anmeld

16. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg har termin mod slutningen af juni, og regner med at holde dåb slut august eller start september

Anmeld

16. marts 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg tror, at jeg ville vente til jan-feb-marts stykker

Så er man ovre julen og alle julefrokoster osv.

Anmeld

16. marts 2014

et-ønske

Vil sige i jan/feb/marts.

Min datter er fra den 21/12 og blev døbt den 9/4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.