Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvis du havde termin midt i november, hvornår ville du så afholde barnedåb for dit barn?
Hvis du havde termin midt i november, hvornår ville du så afholde barnedåb for dit barn?
WAO, er der virkelig ingen ud af 22 som ville vide hvornår de ville afholde barnedåb? Jeg er da glad for at jeg så ikke helt er blank hvad det angår
WAO, er der virkelig ingen ud af 22 som ville vide hvornår de ville afholde barnedåb?
Jeg er da glad for at jeg så ikke helt er blank hvad det angår
Nu er din overskrift ret intetsigende, så man er jo nødt til at klikke ind på tråden hvis man vil se om det er noget man kan hjælpe med Mine er begge fra start september og er døbt hhv 4. Feb og 27. Marts. (Så den yngste var navngivet inden) jeg synes det var fedt de kunne være med og ikke bare lå og sov hele tiden! Den yngste var så meget "med" til selve dåben at han hylede præsten helt ud af den
Vores yngste er fra d. 19. november '08 og vi holdte hans dåb d. 04. april '09
Qnuz
Jeg har termin mod slutningen af juni, og regner med at holde dåb slut august eller start september
Jeg tror, at jeg ville vente til jan-feb-marts stykker
Så er man ovre julen og alle julefrokoster osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128