isabellasmor skriver:
Hmm ja okay. Så kan jeg da godt se problematikken. Det er super at kommunen er indeover, hvad med din mor? Får hun noget hjælp med hvordan hun skal tackle ham eller/og blive en bedre, eller mere "hårdfør" (mangel på andre ord)
Opdrager/forælder?
Kan godt hører i ikke er de tætteste så, men måske det var noget af det der skulle til? En holdningsændring, at du viste du støttede ham, og tror på ham? Det er selvfølgelig svært hvis du ikke gider, men ja...
Jeg håber da han får den hjælp og støtte han behøver til at kunne komme godt ud på den anden side...
Til dig
Nej hun får ikke nogen støtte for hun mener ikke det er nødvendigt

Ville være så lykkelig hvis hun bare kunne være lidt mere hårdfør, for synes godt nok det er problematisk at blive kontaktet omkring problemer med ham når alle forslag jeg kommer med bare bliver jordet ned fordi "ej det er måske lige voldsomt nok at tage sådan noget i brug" man bliver frustreret og vred..
Jeg ved ikke hvordan jeg skulle få en holdnings ændring, han er stik modsat af alle mine livs principper ud over at han både stjæle, ryger, drikker og er sammen med den forkerte type venner. Jeg kan ikke bare vende den anden kind til en der i raseri kan finde på at kalde en for luder eller kælling, og som for 1½ år siden har været fuldstændig ligeglad da han troppede op truende hjemme hos os på trods af at han vidste vi havde min kærestes barn på besøg som blev rigtig bange...
Ved godt at man som søskende burde have hinandens ryg, men puha det er godt nok svært at se ud over alt det, alle de følelser jeg havde for 1½ år siden som gjorde at jeg udelukkede ham fra mit liv dengang i et halvt år er nu kommet tilbage med fuld fart..

Håber også han får hjælp, men tvivler på at han vil acceptere at få nogen hjælp hvis han blev pålagt det..
Anmeld