mistanke om hæmorider, ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2014

Carina:-)

Håndkøb på apoteket kan klare det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2014

Mettefpigen

Jeg ville bide smerten i mig... men nu har jeg også selv levet med en hæmoride i 6 måneder da der ikke var noget der virkede ;-)

Anmeld

15. marts 2014

moaren

--Line.. skriver:

i min graviditet, der ville lægen ikke se mig, det er i håndkøb det creme du skal bruge. så op på apoteket i første omgang hvis cremen ikke virker så skal du selvfølgelig kontakte egen læge.
det er i hvert fald min egen erfaring.

Hvis man vil have noget til hæmorider der virker, så skal man have det på recept. 

Jeg har selv haft fornøjelsen af sådan et kræ, så jeg kunne sagtens finde på at ringe til vagtlægen. De vil næppe se dig, men skriver sikkert gerne en creme eller stikpillen ud på recept til dig. Hvis du vælger at bide det i dig, så kan du bruge Xylocain salve eller gel (som ganske rigtigt fåes i håndkøb). Det virker en smule bedøvende, kløestillende og smertestillende. 

God bedring 

Anmeld

15. marts 2014

sandramor

Anonym skriver:

undskyld evt. ulækre detaljer...

jeg har de seneste dage været øm i rumpen når jeg skulle på WC og selvom jeg har presset er det kommet ud som tynd mave. Idag var det så ekstra slemt og da jeg her til aften mærkede efter var det som om der sad en klump hud i vejen og jeg har ikke kunnet komme qf med noget... Bør jeg ringe til vagtlægen eller bide smerten i mig indtil mandag morgen? 

for mig er der et middel der ALTID virker fantastisk!!! enebær salve!!!! vidundermidlet mod de små sataner...... 

kan købes i matas og på nettet 

påsmør efter hvert toilet besøg... en dag eller to... vupti så gør det ikke nas længere og satanen er på retur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.