mistanke om hæmorider, ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.826 visninger
13 svar
9 synes godt om
14. marts 2014

Anonym trådstarter

undskyld evt. ulækre detaljer...

jeg har de seneste dage været øm i rumpen når jeg skulle på WC og selvom jeg har presset er det kommet ud som tynd mave. Idag var det så ekstra slemt og da jeg her til aften mærkede efter var det som om der sad en klump hud i vejen og jeg har ikke kunnet komme qf med noget... Bør jeg ringe til vagtlægen eller bide smerten i mig indtil mandag morgen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Lotus86

I min verden er det ikke akut, så det var ikke noget jeg ville forstyrre vagtlægen med.

Anmeld

14. marts 2014

ESV

Anonym skriver:

undskyld evt. ulækre detaljer...

jeg har de seneste dage været øm i rumpen når jeg skulle på WC og selvom jeg har presset er det kommet ud som tynd mave. Idag var det så ekstra slemt og da jeg her til aften mærkede efter var det som om der sad en klump hud i vejen og jeg har ikke kunnet komme qf med noget... Bør jeg ringe til vagtlægen eller bide smerten i mig indtil mandag morgen? 

Hvis du har ondt ondt syntes jeg du skal ringe til lægen ellers køb noget hæmoride creme i håndkøb på nærmeste apotek der vil farmaceuten også kunne vejlede dig

Anmeld

14. marts 2014

Lilotte87

Se om du kan skubbe svinet tilbage - evt. med lidt vaseline. 

Anmeld

15. marts 2014

twinny

Nej det synes jeg bestemt ikke man ska tage til vagtlægen for. Jeg tror heller ikke de vil se dig, da det ikke er akut. 

Jeg ville drikke masser af vand og tage nogle panodiler. Også ringe til egen læge på mandag.  

God bedring med rumpen. 

Anmeld

15. marts 2014

Mimbi

Jeg ville prøve at ringe til vagtlægen for at høre om de måske kunne skrive en recept på nogle stikpillere og krem for hæmorider  

Jeg ville ikke vent til på mandag, hvis det gør rigtig ondt

Jeg ventede engang med at ringe og det ende med at lægen var nød til at lægge et snit i hæmoriden :/

Anmeld

15. marts 2014

FruK

Jeg har prøvet det - og ja, jeg ville nok give vagtlægen et ring, når nu du ikke har fået fat i egen lægen inden weekenden. Det kan nå at blive rigtig slemt inden mandag. 

Men nej, normalt ville jeg heller ikke kontakte vagtlægen med det.

Anmeld

15. marts 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg har prøvet det - og ja, jeg ville nok give vagtlægen et ring, når nu du ikke har fået fat i egen lægen inden weekenden. Det kan nå at blive rigtig slemt inden mandag. 

Men nej, normalt ville jeg heller ikke kontakte vagtlægen med det.

det var nemlig også det der bekymrede mig... Havde det været hverdag idag, så ville jeg bare ringe til egen læge, men vil heller ikke gå for længe...

Anmeld

15. marts 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

det var nemlig også det der bekymrede mig... Havde det været hverdag idag, så ville jeg bare ringe til egen læge, men vil heller ikke gå for længe...

Jeg ville gå på apoteket i første omgang og høre 

Anmeld

15. marts 2014

--Line..

i min graviditet, der ville lægen ikke se mig, det er i håndkøb det creme du skal bruge. så op på apoteket i første omgang hvis cremen ikke virker så skal du selvfølgelig kontakte egen læge.
det er i hvert fald min egen erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.