Pærer
Spise dem "helt normalt", begynder bare med en bil midt på pæren og gnaver mig så på tværs af den til der ikke er mere.
DOG spise jeg kun de grønne HELT hårde pærer.
Banan
Foretrækker at skære toppen af, så den ikke bliver most når man åbner den - og spise kun grønne bananer.
- kan ikke lide de modne, og kan kaste op bare ved lugten af en moden banan.
Æbler
Spiser kun de grønne (sure) æbler, der ligner sådan nogle kunstige nogle. Eller umodne æbler fra haven.
- og gnaver mig bare igennem hele æblet. Ikke noget med både her.
Vindruer
De skal være små og hårde (OG KERNEFRI), ellers bliver de ikke spist.
Meloner
Skærer melonen over på midten og laver både, som jeg er derefter skærer over på midten.
Kiwi
Skrælles og skæres i små stykker - og så spiser jeg dem fra en skål med en gaffel.
Bær
Elsker at købe (eller plukke - om sommeren) en masse jordbær (der bliver skåret ud i halve eller kvarte afhængigt af str.), brombær, hindbær, blåbær osv. og så spise det hele fra en stor skål.
Det eneste decideret "mærkelige" ved mine spisevaner når det kommer til frugt, er at jeg simpelthen ikke kan lide moden frugt. Det skal enten være umodent eller sådan at det er liiiige før at det er modent. Blommer, kiwier osv skal være helt hårde, ellers gider jeg ikke spise dem - det giver mig direkte kvalme hvis jeg spiser modnet frugt 

Anmeld