B&J skriver:
jaa lige en sjov debat.
hvordan spiser du din frugt.
jeg begynder selv
Pærer
Spiser jeg altid fra toppen og ned og fjerner lige stilken og det eneste der er tilbage er blomsten og kernehuset ( og den skal være hård)
Banan
Den kan jeg kun spise når alle trådene er fjernet og jeg skal være 100% sikker
og den må ikke være overmoden
Æbler
De skal være i både ellers gidder jeg ikke spise æbler
Vindruer
Dem deler jeg over i halve også spiser en halv af gangen
Appelsin
dem skære jeg også i både også fjerner skralden også spiser dem 
Meloner
næsten altid i små stave eller små trekanter så jeg lige skal tage et par bidder 
jaaa hold da op en masse måder er der andre ind mig, der skal spise frugten på en sjov måde
Tja, lad os se...
Pærer - Kan jeg ikke tåle så dem spiser jeg ikke.
Banan - Skal gerne være godt moden ellers kan jeg ikke tåle dem.
Æbler - Latterlig allergisk så dem spiser jeg desværre heller ikke (suuuk, allergi)
Vindruer - Æder i store mængder indtil jeg får tyndskid
(ej men, har gjort det engang da jeg var lille, men så fik jeg også dét lært - kan dog virkeligt nemt spise et kilo uden problemer)
Appelsin - Skræller og spiser eller, hvis jeg er riiigtig sund, skærer jeg dem i skiver med skræl på og putter sukker ovenpå hver skive 
Meloner - Skærer i små stykker fordi min dreng ikke er ældre end han er... så nu hænger det fast 
Til gengæld spiser jeg bær på en "sær" måde. Fandt engang, da jeg var barn, et fint kravledyr i vores hjemmegroede bær fra kolonihaven. Dem er jeg ikke så glad for (sagt meget pænt) så til den dag i dag SKAL jeg dele bæret over i to-tre stykker, for at være sikker på at ingenting gemmer sig derinde...