Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
asff skriver: I dag er det 2 måneder siden mit mirakel kom til Desværre har hun kolik, så vi har det lidt hårdt. Det er stadig kun mig der skifter ble og tager nætterne. Jah.. Men jeg nyder min dejlige datter.Hun kan holde hovedet selv og dreje fra side til side, pludre, og trille fra mave til ryg MOR ER STOLT Hun er ikke blevet vejet længe, men er 53 cm. (45 ved fødsel) Hun bliver ammet Billeder følger Michelle21 og hendes søde Nicklas, var her i går, så billede 3 er Nicklas og Philippa. Det sidste billede er mig som lille til venstre og Philippa til højre - hun ligner mor
I dag er det 2 måneder siden mit mirakel kom til Desværre har hun kolik, så vi har det lidt hårdt. Det er stadig kun mig der skifter ble og tager nætterne. Jah.. Men jeg nyder min dejlige datter.Hun kan holde hovedet selv og dreje fra side til side, pludre, og trille fra mave til ryg MOR ER STOLT Hun er ikke blevet vejet længe, men er 53 cm. (45 ved fødsel) Hun bliver ammet Billeder følger Michelle21 og hendes søde Nicklas, var her i går, så billede 3 er Nicklas og Philippa. Det sidste billede er mig som lille til venstre og Philippa til højre - hun ligner mor
Hvor er hun bare smuk. Tillykke med de første to måneder.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun fin
BabyMus skriver: Hvor er hun bare smuk. Tillykke med de første to måneder.
Tusind tak
misslea skriver: Hvor er hun fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128